hmm mijn keuze staat er ook niet echt tussen. december 2006 wilde mijn vriendje graag dat ik ging stoppen met de pil ikzelf vond het doodeng.. dus voorgesteld nog een half jaartje te wachten. ergens.. was ik toch zo handig om 3x de pil te vergeten precies terwijl ik op zn vruchtbaarst was (kennelijk vond ik het toch minder erg dan ik dacht.. want was hem al jaren niet meer vergeten.. ) en niet ongesteld...... januari niet ongesteld... testen.. niets maar ook niet ongesteld dus maand later werd ik het alsnog dus onze conclusie kon weinig anders zijn dan: is geweest.. maar HEEL kort waardoor de test niets aan hormoon vond maar mn lichaam er natuurlijk wel al op reageerde de teleurstelling was echter zog root.. dat ik nooit meer de pil ben gaan slikken daarna. en eh.. december 2006 heb ik mn vaste baan opgezegd voor een half jaar contract.. nog steeds niet zwanger dus nahja ik had nog niet opgezegd of ik was dus ineens zwanger dus carrieretechnisch.. niet echt handig maar wel een 3x leukere baan dan voorheen. een vriendje met sowieso een vaste baan. daarentegen is het qua baan zeker een goede move en is het bedrijf erg blij met me..d us waarschijnlijk gaan ze het contract sowieso verlengen en een eigen huis had ik al.. en nu dus samen 1 groter huis gekocht over 2 weekjes trouwen en dan eh.. tja dan missen we enkel nog de boom en de labrador *grin*
Hallo allemaal, ik heb al langere tijd een kinderwens, maar mijn vriend was er nog niet aan toe. Bovendien liep hij nog co-schappen en dus nog geen inkomsten van zijn kant.. Dat vonden we niet handig, dus toch nog maar gewacht. Maar... nu hij over een paar weken arts is, kunnen de 'remmen los'! Overigens ben ik zelf ook aan het uitkijken naar een nieuwe baan, dus dat is dan weer baby-technisch niet zo handig... Oh ja, en dan zijn we ook nog rond aan t kijken om een huis te kopen Maar ja, ik heb besloten dat ik het allemaal los ga laten en wel zie wat er wanneer op me af komt en in welke volgorde. Het valt toch allemaal niet zo strak te plannen..
we zouden trouwen toen er een prachtige aanbieding kwam om een huis te kopen dit hebben wij dan ook gedaan dus getrouwd in juli (met me ex) en nieuwe woning in november dat zelfde jaar beide hadden we een vaste baan en toen we daar eenmaal zaten , dachten we aan een gezinnetje echter mocht dat niet komen en hebben we 4 jaar ziekenhuis in en uit gelopen toen we 4 jaar in ons huisje woonde werdt ik toch nog spontaan zwanger , met de hele mmm achter ons en met Caitlin hadden we ook beide een baan alleen heb ik die vaarwel gezwaaid omdat ik me wilde weide aan een gezonde zwangerschap aangezien ik al 3 mk's achter de rug had was de jongste niet meer en mijn baan was lichaamlijk en geestelijk best zwaar tja dat krijg je he als je op oudere leeftijd nog 18 wil lijken hahahaha nu werk ik echter weer omdat ik toch mijn beroep niet kan missen en combineer ik dit nu in de avonduren en weekenden zodat Caitlin hier niets van merkt en niet naar een opvang hoeft
Sorry hoor maar als je besluit om samen een kind op de wereld te zetten getuigd dat toch al dat je HELEMAAL voor elkaar gaat. Ik vind samenwonen ook helemaal niet zo vrijblijven, ik weet niet hoe het bij iemand anders is maar daar kies ik toch zeker de persoon voor uit met wie ik mijn hele leven wil doorbrengen. Ik was ook zo dat ik eerst wilde trouwen en daarna aan kinderen wilde beginnen, zo werd dat nou eenmaal altijd gedaan. Ik had ook de planning dat ik eerst meer zekerheid op carriere gebied wilde maar dat het zou nog minstens 2 jaar duren als ik al iets vond. De kinderwens bij mijn vriend was al heel erg lang sterk maar toen het bij mij opeens ook in hevigheid toesloeg hebben we na een maand bedenktijd (zodat je zeker nergens spijt van krijgt) besloten dat we gingen stoppen met de pil. Hoe het zal gaan nadat de kleine is geboren zien we wel, gezellig trouwen met de kleine erbij en op een gegeven moment een groter huisje etc.... Zoals mijn zus zei: er zijn vaak honderden redenen te bedenken waarom je Niet aan kinderen zou beginnen en vaak maar 1 waarom je het wel zou doen. Zei had namelijk ook eerst alles op een rijtje gezet voor ze eraan begon en werd vervolgens ontslagen toen ze zwanger was (ze had een vast contract) Je weet nooit hoe alles gaat lopen.