Hoi, Ik was echt altiijd een kou kleun,maar sinds een me zwangerschap is dat veranderd,maar nu heb ik telkens echt heel warm,het zweet breekt me vaak uit,ook als ik in de stad loop,het liefst doe ik me jas uit...hebben jullie dit ook? Waar ik trouwens wel heel blij mee bent ik had voorheen altijd een acne huid,en dat is nu helemaal weg! Hopen dat het vooraltijd wegblijft Groetjes,
Ik ben nu ook ineens warmbloedig geworden. Vaag hè, komt doordat je lichaamstemperatuur iets gestegen is.
Ik heb het gisteren op de pufclub gevraagd, en het zou komen door de verhoogde stofwisseling. Ik ben er overigens ook errug blij mee
ja ik heb het ook. Had het altijd heel snel koud en mijn ventje heeft het altijd warm. Zaten we pas in de auto en draaide in de knop van de verwarming de hele tijd naar koud en hij weer naar warm.
Ja hier ook een voormalige koukleum die het nu eerder te warm heeft. Vooral 's nachts in bed, dat is niet lekker want dan zweet ik zo. En bof jij even met jouw huidje, bij mij is het helaas net andersom: normaalgesproken een hele gave en probleemloze huid, en nu ik zwanger ben heb ik een ware uitbraak van puistjes, pukkeltjes en galbulten (vooral in mijn decolleté en op mijn rug overigens) . Groetjes, Wendy
Krijg je het dan later in je zwangerschap warm? Ik ben nu namelijk nog een ontzettende kou kleum. Kan echt de hele avond op de bank liggen met een fleecedeken over me heen en als ik dan naar bed ga dan heb ik ijkooude handen en voeten. Ik zou het echt heerlijk vinden om het "gewoon" warm te hebben! Liefs, Duveldraakje
gelukkig ben niet de enige zeg pppppfffff zweet me soms helemaal suf de deo is niet aan te slepen soms gooi ik gewoon de deur open veel liefs mieke
Nou ik ben nog steeds een koukleum hoor! Ik stap niet mn bed in voordat de electrische deken mn bedje voorverwarmd heeft en sávonds zit ik op de bank met een deken om me heen
Hier nog een...gemuteerd van koukleum naar warmbloedig... Thuis staat de verwarming op 18 graden, vriendlief zit dan nog steeds met dikke trui op de bank. Ik daarentegen zit in t-shirt opvliegers weg te wapperen.... Raar hoor! ma jah, zijn de hormonen toch? Heb nog nooit warme handen gehad....
Hee dit heb ik ook, loop ik door de supermarkt met mijn winterjas en sjaal, stik ik bijna, ik doe ook steeds mijn jas los, heb het zó warm de hele tijd.
Ik heb het ook de laatste twee weken vooral dat ik echt met een rooie boei voor de tv zit.. terwijl normaal gesproken ik niet warm te krijgen ben.. Oh ja wat je zei over die acne, bij mij precies andersom. Altijd een heel gave huid en nu ecseem(?) op mijn gezicht..
hier juist een enorme koukleum.... kan niet genoeg kleren aantrekken om het warm te hebben en zit de hele avond met een dekbed op de bank en dan nog koude voeten enzo.... hahahaha maar eh blaas maar wat warmte deze kant op