Groei echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Liesje76, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

Eergisteren ben ik in het zkh geweest wegens bloedverlies maar toen werd mij gelijk verteld dat ik uiterlijk volgende week een groei echo moet laten maken van het kindje omdat ze vermoeden dat het te klein zou zijn.
    Ze heeft zelf het buikje opgemeten en hieruit bleek dat dit ongeveer een week of 3 achter zou lopen...

Hoeveel zorgen moet ik mij maken want de vk die 's morgens bij mij geweest was had ook al aangegeven dat ze vond dat er een groeiecho gemaakt moest worden.

Wie heeft er positieve en negatieve ervaringen hiermee en maak ik mij nu onnodig druk op dit moment?

Groetjes Liesje

2. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ja ik heb wel groeiecho's gehad, maar mn kindje looopt juist 3 weken voor dus is weer net iets anders. ze houden me wel goed in de gaten en heb daarna nog meer groeiecho's gehad. ik vind het fijn dat ze alles goed in de gaten houden dus denk dat ze dat dan bij jou ook zullen doen

groetjes

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

bij mijn eerste dachten ze dat ze 6 weken achter liep (kreeg iedere 2 weken groeiecho's). Ze werd geboren met 3060 gram bij 38 weken.

bij de tweede dachten ze dat ik 3 weken achter zou lopen dmv groeiecho's. Met 39 weken woog ze 2600 gram

Mijn derde liep volgens de echo's 4 weken achter. Werd geboren met 38 weken en 2230 gram.

Er is dus geen touw aan vast te knopen. Maak je niet druk!

Mijn laatste kindje had de beste start terwijl ze wel de kleinste was......

Deel Deze Pagina