Wij kunnen niet kiezen! We willen een simpele hollandse naam die toch niet vaak voorkomt. We twijfelen tussen: Tobian, Boaz en Hugo. Helpen jullie kiezen?!
Tobian of Kay. Maar Kay is voor mij wel echt Engels, dus uitgesproken als 'kee', voor de uitspraak 'kai' zou ik absoluut Kai schrijven. Kaj kan ook maar dat wordt in sommige talen weer uitgesproken als 'kazj'. Kai lijkt me dus het duidelijkst (als je die uitspraak bedoelt dan). Van deze namen vind ik Kai dan het leukst. Hugo vind ik wat saai en bekakt. Boaz meer iets voor een schip of zo.
Hugo vind ik het leukst!! Boaz is niet mijn smaak, Kay vind ik wel leuk, maar dan geschreven als Kaj of Kai. En Tobian vind ik een beetje te bedacht over komen, ik vind dan Tobin of Tobias een stuk leuker!
Ik vind Hugo het leukste Boaz vind ik de minst leuke zo onsamenhangend ik vind Hugo niet bekakt juist stoer en je zegt dat hij niet af te korten valt maar dat is juist een goed teken lijkt me Hugo is al kort maar bondig
Ik ben leerkracht godsdienst en Boaz koppel ik terug aan het verhaal van Ruth in de Bijbel. Qua betekenis een mooie naam dan... Maar op zich vind ik de naam niet zo mooi... Ik vind eigenlijk geen van bovenstaande een topper!
Hugo vind ik vreselijk, zie ik een beer van een kerel voor me. Boaz vind ik leuk, Tobian op zich ook wel. Kai vind ik trouwens ook echt leuk!
Tobian vind ik zo leuk!! En Boaz ook. Maar dat komt omdat ik die naam koppel aan David Boreanaz hihi.
Tobian en Hugo het leukste! Boaz ook wel leuk, maar dat hoor ik hier zo vaak... Kay echt niet leuk, sorry