Ik wil deze tattoo graag laten zetten maar dan met de namen van onze kinderen. Ik twijfel alleen zo over de plek. Voordeel van de pols vind ik dat ik m zelf ook kan zien en voor m'n gevoel is t mooier omdat t dichtbij je hartslag zit (gezien de tekst). Maar toch blijf ik op de bovenrug (net onder de nek) ook erg mooi vinden. Wat vinden jullie??
Ik zou kiezen voor de bovenrug. Ik vind je pols op zich een mooiere plaats, maar ik weet niet of je tattoo daadwerkelijk in dit formaat gezet kan worden.. en op je bovenrug heb je dus meer ruimte. De lijnen van tattoos kunnen in de loop der jaren nu eenmaal wat uitzetten en als ze dicht op elkaar zitten dus dichtlopen.
Pols! Een goede tattooeerder kan ook wel kleinere teksten zetten (die mooi blijven!) Ik ben met mijn ontwerp ook weggestuurd bij meerdere tattooshops. Toen op een tattoo-forum gevraagd naar artists die wél goed zijn met klein letterwerk en dolblij met het eindresultaat!
Pols, hartstikke mooi! Er zijn vast wel goede tattoeerders die fijne teksten kunnen zetten op die plek!
Op je pols!! Echt super mooi.... Denk er trouwens wel met je werk aan! Weet niet wat voor werk je doet, maar kan zijn dat je het bedekken moet.
Deze tattoo wordt wel steeds populairder Ik zou hem op de onderarm zetten. Pols lijkt me te gevoelig en bovenarm vind ik niet zo mooi.. In de nek of op de rug zie je hem zelf niet,dat zou ik ook niet willen. Ik zet een tattoo voor mezelf dus ik wil er ook naar kunnen kijken dan
Ik werk bij de receptie maar moet sowieso lange mouwen dus hij is dan bedekt. En anders een horloge of armband
Ik wil m juist niet te groot. Iets groter mag wel maar niet te. Deze plek is ook nog een optie. Vind ik ook wel mooi.