Geweldig! Dreumes gaat zelf naar bed!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SushiLover123, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hahaha wat leuk :p

Ik had laatst dat onze dochter na het ontbijt zei: Bed! Dus ik zeg "Wil je naar bed? " (was er net uit ) ze klikte heftig ja!
    Dus ik zet haar op de grond, ze kruipt naar de trap naar boven, gaat naar haar bed en wijst erna. Ze tilt haar armpjes op zodat ik haar op zou tillen, ik leg haar in bed ze draait om en ze slaapt :p

Ik denk dat als kinderen echt moe zijn ze het dan zelf aangeven ? Of niet ? :p

2. tulip

tulip Niet meer actief

het hoeft geen fase te zijn hoor, hier een meisje van bijna 3 die tussen de middag vraagt of ze alsjeblieft naar bed mag;)

3. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beau doet het ook al een tijdje. Als ik vraag gaan we naar bed dan loopt hij naar de trap. Maar eerst moet het licht aan en dan klimt hij erop. Als we boven zijn dan moeten we nog een trap op maar dat lukt dan meestal weer niet dus dan draag ik hem. Alleen het verschonen is een drama hier. Dan gaat hij staan op de commode (nadat ik hem erop heb getild) en gaat dan flink knuffelen met mij. Daarna lekker de fles drinken en tandjes poetsen. Dan leg ik hem in bed en loop ik weg. Soms slaapt hij vrijwel meteen en soms zit of ligt hij te kletsen of te zingen. Heerlijk he die schattige kindjes.

Deel Deze Pagina