Er stond bij ons al heel lang in de planning dat we toch nog een 3/4d echo gingen doen, maar het maken van een afspraak schoot er steeds bij in.. Deze zwangerschap gaat echt ENG snel! En dan ben je ineens 28 weken...... Dus toch maar gauw een afspraak gemaakt! Voor MORGENmiddag! :-D Had niet verwacht dat dat zo snel al zou kunnen, maar ben er helemaal blij mee! Wat heb ik er een zin in zeg! (Als het wel maar nog steeds een jongetje is want anders moet ik alle stoere en blauwe kleertjes weer gaan ruilen.....! ) Whiiiiiiiiiiiii morreguh echoooooooooo! :-D :-D
Hihi, ik ga zeker genieten! :-D Bedankt! Pioen, drie weken lijkt dan nog heel lang he! Wat dat betreft vind ik het wel lekker dat we zo onverwacht snel kunnen, zit ik in ieder geval niet wekenlang nagels te bijten hahahaha! Ik post morgen (ergens) wel even een paar fotootjes! :-D
Echo was super! :-D Heb een paar fotootjes in mijn album gezet! (En oh ja, het is nog steeds een jongetje! )
Was zeker genieten! :-D Jammer dat het zo duur is, ik zou zo nog een keer willen....... Hahahaha vandaar ook de tekst 'ahum........' Lachen he! Nu al een klein aso'tje!