Hoi Meiden, sinds een paar dagen voel ik me zo hangerig en niet lekker. Af en toe heb ik ook soort van misselijkheid met soms het idee dat ik moet overgen. Verder heb ik zo'n last van een zeurderig ongesteldheidsgevoel en is het "onrustig" in mn buik, net alsof mn darmen of maag van slag zijn. En soms heb ik zo'n moment waarop het zweet me uitbarst, dan word het me ineens te warm en moet die trui of dat vestje uit... Wat kan dit zijn? Afgelopen 2 nachten werd ik ook 2x wakker met een soort van harde buik, was niet vervelend ofsow, voelde eigenlik wel bijna "lekker" om het zo maar te zeggen en het trok snel weer weg.. Zou ik de verloskundige moeten bellen hiervoor of is het iets normaals? Heb laatse tijd wel meer last van afscheiding en ben nu bezig met een kuurtje voor een schimmelinfectie. Liefs Sas
Hey Sassie, Hier ook sinds van het weekend niet zo lekker. Zondagochtend ook wakker geworden met harde buik en ongi gevoel en pijn in mijn onderrug. En vandaag ook giga warm, net een soort opvliegers denk. Vandaag ook verder zeer hangerig en niet vooruit te branden. Wilde gisterochtend ook bijna naar de gyn bellen, maar heb toen eerst maar even lopen googleen en denk dat het indalingsweeen zijn. We zijn net zo ver dus zou prima kunnen. Liefs
Hoi Keetling, wilde hier ook niet de vk voor lastig vallen in het weekend en ze heeft woensdag weer spreekuur, dus denk probeer het eerst even hier. Wil er ook het spoednummer niet voor bellen. Zo af en toe heb ik ook een trekkerig/prikkelend gevoel van beneden. Net alsof er elastiekjes tegenaan geschoten worden. Zou het kunnen indalingsween? Is het niet te vroeg hiervoor? Die kleine ligt wel met zn koppie naar beneden volgens de laatste controle 6 dagen geleden... xxx sas
Het daalt in vanaf 4 tot 6 weken voor de bevallingsdatum. Deze info staat bij 34 weken. Lengte van je baby: 42,5 centimeter Gewicht van je baby: 2250 gram Je kindje gaat langzaamaan indalen in het bekken en daardoor kun je wat last krijgen van indalingsweeën. Harde buiken en een trekkende pijn in de onderbuik horen daarbij. Maak je hierover geen zorgen, want het hoort er allemaal bij. Probeer wel je bekkenbodemoefeningen goed te blijven doen. Zeker nu, want de spieren in je bekken krijgen het nu flink te verduren. Heb trouwens vorige dinsdag ook tegen de gyn gezegd dat ik vaak s avonds last van harde buiken krijg, maar hij maakte er niet zoveel van, hij zei mooi dan ben je alvast goed aan t oefenen voor de bevalling. Alsik jou was geen zorgen maken hoor. En anders gewoon bellen als je gevoel niet goed zit, daar zijn ze voor. Liefs
Klinkt inderdaad allemaal als indalingsweeen. Maar om nou te zeggen dat het een lekker gevoel is Ben er een beetje van slag van haha. Zal het vandaag nog eens aankijken en als het nou nog zo vervelend voelt, zal ik morgen bellen. Heb volgende week maandag een controle afspraak en een ligginsecho, dus aan de ene kant denk ik van het is nog maar een paar dagen en als ik dat zo lees... Ben blij dat ik vakantie heb deze week. Heb vannacht ook al niet zo lekker geslapen. Liefs sas
Nee, lekker voelt het zekers niet, ik wist zondagochtend ook echt niet wat ik er mee aan moest. Ik heb vannacht ook zeer beroerd geslapen, was om de 1,5 uur wakker om te gaan plassen. Ik heb vorige dinsdag nog een groei echo gehad en de kleine kreeg toen al een geschat gewicht van 2440 gram. De kleine ligt bij mij al een week of 8 de hele tijd met het hoofdje naar beneden. De dag na pinksteren mag ik weer komen voor een echo en daarna naar de gyn om anders maar even een plan voor aanpak van de bevalling te maken. Ik ben al vanaf 22 weken zwangerschap thuis ivm bekkenproblemen dus als ik beroerd heb geslapen ga ik s middags een lekker tukkie doen. Is het voor jou ook de 1e? Ik vind het allemaal heel spannend en ben zo onzeker als ik weet niet wat. maar het zal allemaal wel goed komen. Liefs
Hoi Keetling, voor ons ook de eerste inderdaad. Het is allemaal zo nieuw en ben ook zo onzeker haha. Terwijl ik weet dat het niet hoeft omdat bij elke controle door de vk wordt gezegd dat alles volgens het boekje gaat... Moet ook zeggen dat ik me ook echt hartstikke goed voel, afgezien van flink wat maagzuur en slecht slapen zijn dat de enige kwaaltjes die ik tot nu toe heb gehad. Maar afgelopen week voel ik me gewoon echt hangerig en niet lekker. Blijf ook zo lang mogelijk in mn pyjama hangen en het liefst kom ik mn bed niet uit hahaha. Vervelend dat je bekkenprobleem hebt, hoop dat het snel beter word voor je! Ik krijg maandag een liggingsecho. Dus zal ook gelijk vragen of ze kunnen kijken hoe groot ukkie is. Hoor de vk niet zoveel over de groote van die kleine als ik kom voor controle. xx sas