Fret bijt vingers van baby af - WaarMaarRaar.nl Brrrrrr, waarom kon dat beest überhaupt al bij die baby komen. Arm kleintje.
Wij hebben zelf jarenlang fretten gehad (nu nog eentje) en vind het maar een ontzettend raar verhaal. Ten eerste wat doet die fretten midden in de nacht bij een baby? Hoe komt het zover dat die ouders pas na 7 vingers op het gehuil van de baby reageren???? En trouwens, een fret die zoveel vingers afbijt heeft wel lang de tijd gehad en het is zeer onnatuurlijk. Heb erg m,n twijfels bij het verhaal, en vind het heel zielig voor de baby. Ook voor de fret, zo aan je eind te komen want het lijkt me echt heel raar....
Bah, ik werd gewoon misselijk toen ik het las. Het idee dat een fret bij mijn jongste 7 vingers af zou knabbelen, stuk voor stuk, terwijl mijn zoontje ligt te krijsen. Brrrr.
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van, om de redenen die jij opnoemt Daar komt ook bij dat deze website echt super onbetrouwbaar is (naar mijn mening) Veel van wat er op staat is gewoon uit de duim gezogen
klinkt als een broodjeaap verhaal. je reageert toch veel sneller op een krijsend kind, want dat kindje moet gegild hebben och germ. daarbij, wat doet een fret los in de woning, doe de deur van de kinderkamer op zijn minst dicht..... germ kind verminkt voor zijn hele leven dankzij zo rotbeest. *als het verhaal al waar is, ik heb er mijn vraagtekens bij hoor*
MIsschien wist hij hoe hij de deur open moest maken? Sorry flauw..... Nee ik geloof er eigenlijk ook weinig van! Als het wel waar is: Diep triest!!! Triest dat de ouders pas zo laat reageren! Onbegrijpelijk dat zo'n beest gewoon los loopt door het huis met een kleine baby... En triest dat het beestje zo aan zijn eind is gekomen!
Ik geloof het ook niet. Misschien is het wel een hond (of iets anders geweest) en heeft de fret de schuld gehad omdat ze al honden problemen hadden. Een fret zou hier zolang overdoen, dat dat kind wel heel lang heeft moeten huilen. Als ouder reageer je daar op. En dan nog, hoe komt die fret bij die baby? zijn geen grote sterke dieren die een deur open kunnen duwen ofzo...
Ik geloof er niks van. Je kan mij niet wijs maken dat ouders dit niet door hebben gehad. 7 vingers eraf en dan pas reageren.
Mijn man zegt ook, waarschijnlijk gewoon een hond geweest, die kan in 1 knauw dit aanrichten. Maar omdat ze al problemen hadden omtrent de honden w.s de fret de schuld gegeven.
Volgens mij is dit een broodje aap verhaal. Dit komt zeer overeen met een ander broodje aap verhaal. Hier de link en het verhaal: Broodjeaap.nl - De huil-baby De huil-baby Een buurvrouw wordt gevraagd om via de babyfoon een avondje op de baby te passen. De moeder waarschuwt de vrouw dat het kind altijd erg lang huilt voordat het in slaap valt, en dat ze liever heeft dat de buurvrouw dan niet gaat kijken. De baby moet namelijk leren om meteen te gaan slapen. Door de babyfoon klinkt inderdaad een flink gehuil. De buurvrouw heeft wel medelijden met de baby, maar besluit het advies van de moeder op te volgen en niet te gaan kijken. Als de baby na anderhalf uur nog steeds huilt, wordt het de vrouw te gek en loopt ze toch naar het huis van de buren, naar de babykamer. Daar begint een grote rat net aan het vijfde vingertje.
Daar kan ik me wel weer iets bij voorstellen ja dat het misschien zo gegaan is. Ik vind het ook heel frappant dat er zo lang niet gereageerd is. Maar goed, als er had gestaan hond bijt 7 vingers van baby af had ik het net zo schokkend gevonden
ik denk geen broodje aap, maar broodje gorrila verhaal..... kan me niet voorstellen dat de moeder niks heeft mee gekregen en pas naar de 7e vinger.....sure
Ja ik heb dan geen fret gehad maar wel ratten, ik ben zelfs met opvangertjes erbij (dus geen makkelijker) nog NOOIT gebeten laat staan half opgegeten haha volgens mij gaat het echt nergens over, zoiezo merk je toch wel aan de manier van huilen dat het serieus is, jemig dat gaat door berg en been volgens mij dan!!