Ik weet geeneens wat ik hierop moet zeggen......levende vissen en schildpadden aan sleutelhanger Levend schildpadje aan je sleutelbos :: nrc.nl
oh dat is toch erg? Ik zou het zo allemaal kopen, alleen maar om de beestjes direct weer vrij te laten!
China weer he..In China zijn mensen gestoord. Kijk maar wat ze met katten en honden doen. China is het meest walgelijke land ter wereld en geen hond die er iets aan kan/wil doen!
ik snap 't niet, waarom doen ze niet gewoon plastike visjes/schildpadjes in? het zelfde idee, en geen enkel dier dat onnodig hoeft te sterven :/
Ziek!!!!! De uitvinder hiervan zou ik ook heeel graag een paar dagen in heel voedingrijk water onder willen dompelen. En dan niet aan mn sleutels hangen, maar aan mn trekhaak. Kijken wattie daar van vind. Idioot!!
Pure dierenmishandeling, bah wat kan ik daar slecht tegen. Die arme beestjes die altijd maar weer gebruikt worden om de mens te entertainen, gadverdamme.
Agree, ik ben echt ontzettend anti China. Hoe respectloos ze omgaan met dieren, en ook met mensen. En dan vooral meisjes, die stoppen ze gewoon in sterfhuizen daar zonder eten of drinken in een donkere kamer. Walgelijk!
Dat meen je toch niet echt??? Volgens mij weet ik te weinig over China, dacht dat het een redelijk land was als het ging om mensen/dieren rechten... niet dus???
Jawel dat gebeurt echt, ik heb er een keer een docu over gezien. Ik vind het ook walgelijk dat ze ze met beesten om te gaan. Die arme beestjes, dit is echt nergens voor nodig.
vreselijk. en China heef er ook geen wetten tegen blijkbaar?! jaren terug had je ook katten die ze in een soort weckpotten deden en die hield je dan in leven door ze te voeden door slangetjes...echt ziek. Is al lang geleden hoor..ik hoorde toen net van rotten.com of zo ook zo'n zieke site. bah bah bah