Alleen maar huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door renee85, 18 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    Beste allemaal,
    Mijn zoon van 4,5 week zit in een sprongetje, vermoed ik. Hij is compleet zichzelf niet. Huilt heel veel, echt krijsen. Slapen, ho maar. We proberen hem nu op bed te leggen maar niks lijkt te werken. Wat te doen? Hij blijft maar krijsen. Honger of luier kan het niet zijn!

2. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Bij je houden? In een sprongetje hebben veel kindjes veel mamahonger. Gewoon aan toegeven als hij daarmee wel zijn rust krijgt. Heb je misschien een draagdoek?

3. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    Alleen zo'n harde draagzak, die dus niet echt een zak is. Om hem daar nu helemaal in te laden, is ook zoveel prikkels en gedoe. Heeft iemand dit ook ooit gehad? Hij wordt met moeite stil, veel moeite, en als je 'm dan weglegt is het weer krijsen. Niet zo'n huiltje dat je even laat gaan. De opening in zijn fontanel trilt helemaal mee.

4. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    En hij moet toch slapen vannacht? Wat doen we daar dan mee? Kan hem moeilijk hele nacht vasthouden.

5. Maia

Maia Niet meer actief

ik ging op dit soort momenten lekker naar boven, naar mijn kamer, kind lekker bij me, maakte het donker (zette wel voor mezelf de tv aan maar dan met geluid uit) en daar werd Fleur meestal rustig van. En wachten tot het over was. En ja, dat kan een paar uur duren.

6. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Ooh dat sprongetje vond ik ook heel heftig...ben met ons meisje zelfs bij de huisarts geweest omdat ik dacht dat er iets mis was. Nu heeft ze ook verborgen reflux, daar kwamen we achter toen ze een maand of twee was. Dus of het huilen (of eigenlijk krijsen) toen daaraan lag of aan het sprongetje...I don't know...bij ons sliep ze trouwens in de nacht redelijk goed, terwijl ze overdag/avond van 15.00 tot 22.00 uur voornamelijk huilde...meisje was bekaf denk ik!

Deel Deze Pagina