Oh ok, ik kon dat niet vinden. Dank je wel Dan zal dat dus wel gewoon de dagelijkse hoeveelheid zijn. Het klinkt alleen zo veel. En dan mijn volgende vraag hahaha Ik neem straks een boterham met avocado met peper en zout. Nu neem ik aan dat ik die kruiden ook moet toevoegen maar ik kan ze niet vinden? Als ik ze scan misschien wel maar niet al mijn kruiden zitten in een potje met barcode. Hoe zit dat?
Kruiden voeg ik nooit toe. Volgens mij leveren die geen kcal op en naar de hoeveelheid natrium op een dag kijk ik toch niet. Maar goed, dat is maar net wat je wilt natuurlijk. Je kan gewoon even zoeken of het misschien al in de database staat, denk dat er wel aardig wat te vinden is.
Jojo-en? Spaarstand? De ene keer 1200 kcal en de andere keer snoepen zal ee op termijn alleen maar voor zorgen dat je niet afvalt of aankomt. Je kan beter iedere dag 1700/1800 kcal nemen.
6 gram zou is ook aardig wat. Peper en een snufje zout op je avocado/ei hoef je niet mee te rekenen, maar het zout door/over je avondeten wel.
@Sher, ik zou het ook gewoon wat opvoeren. Volgens de app mag ik 1360, maar gemiddeld zit ik rond de 1450. Dit voelt voor mij het beste en ik ben nu in 1,5 week tijd 1.4 kg kwijt.
@salsera en @beatissimam: bedankt ik kom toch niet aan die hoeveelheid zout, en dat wil ik ook niet want ik hou nu al vocht vast Maar ik wilde wel weten hoe het werkt Ik heb de zout kunnen scannen maar mijn peper (gewoon van de AH) kent hij niet. Dus dan voer ik die niet in
Natrium rekenen is raar. Keukenzout is nl. natriumchloride. Op pakjes nasimix en wereldgerechten e.d. staat vaak natrium aangegeven, wat dus volksverlakkerij is. 1 gram natrium = 2,5 gram zout. Houd je echt vocht vast? Drinken, drinken, drinken. Gewoon water.
Hier een diëtiste doe samenwerkt met een ziekenhuis traject voor afvallen met internisten coaches en sporten in het ziekenhuis ( man neemt hier aan deel) en die gaven het aan omdat ik man aangeraden had bij honger fruit te eten dacht dat namelijk ook altijd. In het ziekenhuis zeiden ze tegen mijn man dat veel diëtisten dat advies gaven maar dat het niet klopte wat waar is weet niemand denk ik
Das wel vreemd inderdaad..... Dat doet ie hier niet namelijk. De de app geeft minder kcal aan dan de loopband boven. Op de sportschool durf ik niet te zeggen daar doe ik alleen spinning maar de loopband op de logeerkamer is eenzelfde als op de sportschool. Dus blijf dat vreemd vinden
Helaas helpt dat niet, ik heb dit al bijna 15 jaar. Ze vinden er geen oorzaak voor maar zolang ik er geen last van heb willen ze ook geen medicatie geven. Dat het dus betekent dat ongeveer 5kg van mijn gewicht vocht in mijn ledematen is maakt ze dan niet.
Nou, ik val nog niks af hoor Heb hem nu maar op 1500 kcal gezet ipv 1800.... Hopelijk lukt het dan wel
Ik ben in 7 dagen 1 kilo kwijt, vind het niet supersnel maarja het is iets en daar focus ik me maar op
Ben nu 1 week en 2 dagen bezig en 2 kilo kwijt!! Kan het niet geloven... Ik eet wel nog soms wat chocola en frietjes maar wel een stuk minder. Eerst had ik 1700 cal per dag en sinds 2 dagen omgezet naar 1400. Van mij mag het zo doorgaan hihi
Even een correctie: ik ben wel afgevallen de weegschaal stond niet stabiel vanmorgen. Net nogmaals gedaan en een half kilootje kwijt
Oké vond het zelf wel meevallen. Ik val altijd vrij snel af als ik geen tussendoortjes meer neem nou lijkt het net alsof ik veel snoep, maar heb lichamelijk zwaar werk dus dan heb je snel al weer trek in eet omdat je meer verbrand.