Geweldige app om af te vallen

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hier gaat het supergoed!
    Ik mag 1500 calorieën per dag en ik moet zeggen dat ik echt moeite moet doen om er aan te komen. Meestal zit ik rond de 1200 calorieën per dag.

Ik ben nu 2.8kg in 12 dagen.

Wat ik vooral heel fijn vindt dat het me inzicht geeft in het aantal calorieën. Je denkt nu wel 2x na voordat je iets neemt. Het staat er dan toch zwart op wit. :) Dat werkt bij mij wel heel motiverend.

Wat fijn dat het bij meerdere zo goed werkt!!! Succes allemaal!!!

Liefs Loesie

2. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik mag er 1200, en daar kom ik 9 van de 10x niet eens aan.
    Zeker als ik sport niet.
    Eet 2 broodjes worst sochtends en smidsags, een koekje of wat m&ms :$ tussendoor;)
    Vaak ook gezonder, wortels of appel, rijstwafel.
    Maar doordat ik af en toe iets ongezonder eet is het voor mij wel goed vol te houden.
    Wellicht val ik minder snel daardoor af maar dat zei dan zo:)

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Leuke app! Ik mag 1430 calorieen. Ben 8 dagen bezig en nog niet gewogen dus dat ga ik morgen even doen.
    Moet zeggen dat ik een jojo-er ben met eten (kan makkelijk vergeten de hele dag te eten tot ik om 16 uur denk ; "oh ja, ik had wel wat mogen eten'').

Ook achter gekomen hoeveel calorieen er in een wijntje zit :$ Zaterdag avond een gezellige avond met visite en de volgende dag bij het invoeren kon ik 650 calorieen aftikken :) (gelukkig compenseerde het met een ''slechte'' dag qua eten en had ik nog 135 calorieen over :p). En de plakjes ontbijtkoek op mijn werk heb ik ook maar afgeschaft.

Moet zeggen dat het dus wel motiveert maar ook dat het een obsessie wordt om onder die 1430 calorieen te blijven.

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik doe beide. Maar ga wel naar een wekelijkse cursus van WW. Voor die zogenoemde "stok" achter de deur. Ben nu 4.8 kilo kwijt in 3 weken.

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik ga morgen voor het eerst wegen. Nou ik ben benieuwd. Ga echt gillen als ik niks kwijt ben. :(

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb het opgezegd, maar ga ook niet naar de bijeenkomsten.
    Vind dit echt een super fijne app! :D
    Moet wel weer ff in het goede ritme komen, heb me de afgelopen wkn echt flink laten gaan ;):)

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo na 2 weken is er al 2.3 vanaf!
    Terwijl de app van te voren aangaf, dat ik rond 11 maart 2.5 kg kwijt zou zijn.

Ik mag 1360 cal en er zijn ook echt wel dagen dat ik daar boven zit. De eerste week had ik ontzettend veel moeite met de avond.
    Zo ontzettend veel zin dan in dingen. Maar dat is bijna weg.
    Rond 20.00 pak ik vaak een rijstwafel met appelstroop of een schaaltje yoghurt.

Maar het wordt steeds makkelijker allemaal.

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Goed zeg! 2,3 kg in 2 wkn is heel netjes vind ik :)

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik sta er ook van te kijken hoor haha.
    Had aangeven dat ik 0.5kg per week wilde afvallen en ik sport ook nog eens niet :p

10. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier nu 3 kilo kwijt in 2 weken.

Bij mijn man wil het wel wat minder maar snap eigenlijk niet zo waarom?

Hij is 1,4 kilo kwijt. In twee weken hij mag 2340 op een dag bij een zittend beroep hij heeft dan ook zwaar overgewicht. Zou hij dan te weinig eten? Want we weten niet hoe hij ooit aan die 2340 zou moeten komen met alleen gezond eten:D.

Tips zijn hier dus welkom:p

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik ga ook goed :) 04 februari begonnen en al 4.3 kilo kwijt :)

Ik vind het wel lastig om aan mijn 1600 calorieën te komen. Ik moet soms s avonds nog eten om aan de 1200 te komen.

Iemand tips? Ik eet tussendoor fruit, eierkoek of ontbijtkoek.

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier helaas tot op heden geen resultaat :(
    Ik mag 1530 en vaak haal ik het ook wel. Daarnaast shred ik elke dag en doe ik buikspieroefeningen maar geen grammetje af..
    Ik let op mijn eten, drinken doe ik voornamelijk thee met zoetje en een glas of 2 frisdrank. Is zo'n beetje 2 liter per dag.
    Wie o wie heeft nog meer tips voor me.

13. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht

Hier ook bijna hetzelfde, 1,5 kilo kwijt.
    Denk dat het door het shredden komt, dan word het spier ipv vet.
    Ben ook 4 februari begonnen en als ik dan je berichtje lees lionne, word ik licht jaloers:p:)
    Knap hoor!
    Sport jij ook daarnaast of niet?

14. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    172
    63
    NULL
    NULL
    Klopt die 2340 dan wel? Want een kennis van me die gebruikt ook deze app en hij mocht ongeveer 1600 op een dag. En dat was met zittend beroep en ongeveer 30-35 kilo overgewicht. Gewichtsverlies ingesteld op 1 kg per week. En die valt echt supergoed af, inderdaad gemiddeld een kilo per week. Hij sport wel 3 keer per week erbij.

15. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Ja die 2340 klopt heeft de bewegingsfysioloog in het ziekenhuis na gerekend. Helaas heeft mijn man wel iets meer dan 35 kilo overgewicht :):(

Vandaar de tips gevraagd

16. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Gebruikt hij wel volle producten zoals volle yoghurt?
    Wat zijn de tussendoortjes die hij eet?

17. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    172
    63
    NULL
    NULL
    Oh ok, dan zal het wel kloppen ja. Hij moet ook niet veel te weinig gaan eten natuurlijk. Maar het is belangrijk om die 2340 dan in te vullen met gezonde producten. Inderdaad wat LieseLeentje zegt, gewoon volle producten gebruiken. Volle melk, yoghurt, roomboter dat soort dingen. Avocado, pindakaas etc. Er is vast nog van alles te bedenken, maar daar kom ik zo snel even niet op.

18. Lamode

Lamode Bekend lid

19 feb 2014
    808
    185
    43
    Vrouw
    Hallo,Ik ben een 'stiekeme' lezeres, maar toch besloten om me eens aan te melden op deze site.Ik volg deze topic vanaf het begin mee en heb ondertussen ook deze handige app op mijn telefoon staan.Nu was ik zeer benieuwd wat de dagmenu's van de meeste zijn incl. tussendoortjes?Bij mij gaat het afvallen helaas niet zo snel. Ik wil er 10 kilo af en ik heb ingevoerd dat ik 0,8 kilogram af wil vallen per week. Nu hang ik al 1,5 op hetzelfde gewicht en schommel ik zelfs 200 gram erboven of onder.Ik sport 2X per week (warmtecabine) een half uur intensief.Mijn dagmenu vandaag is;Ontbijt: Weightcare Shake (dit is elke ochtend hetzelfde)Tussen: appelLunch: Weightcare Shake (anders 2 volkoren boterhammen met appelstroop en/of kaas+glas karnemelk)Tussen: Reep weight Care tussendoortje (78kcal)Avond: Visschnitzel+krieltjes+bloemkool+rauwkostTussen: Water + theeIk houd elke dag ongeveer 200/300 kcal over, maar toch blijf ik hangen op hetzelfde gewicht.Ik ben zeer benieuwd hoe jullie dagmenus's eruit zien.Groeten Lamode

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Denk dat je te weinig eet! Ik zou zeker niet onder de aanbevolen calorieën gaan zitten iig..

20. Lamode

Lamode Bekend lid

19 feb 2014
    808
    185
    43
    Vrouw
    Oow echt zou dat het zijn?Wat eten de meeste hier als 'gezond' tussendoortje?

Deel Deze Pagina