Ik heb hem net geïnstalleerd. Jemig! Invullen wat je gegeten hebt kost zoveel tijd, dat je er spontaan van zou gaan vasten, haha. Maar het is voor mij ook wel goed om het even bij te houden. Ik weet van mezelf dat ik het meer moet hebben van beweging dan van minder eten, wat afvallen betreft. Dit stimuleert wel om zowel de hoeveelheid beweging als de hoeveelheid eten in de gaten te houden. ('t Helpt ook niet echt dat we dit weekend een verjaardag hadden en we nu nog nog chips en taart over hebben...)
@ Tupp: In het begin zal het invullen even wat meer tijd kosten ja. Maar op een gegeven moment heb je gewoon een lijstje verzameld met dingen die je vaak eet/drinkt en die kan je dan aanvinken om in te voeren. Ook kan je de streepjescode van een product scannen, veel producten zijn in de app opgenomen. Let wel even goed op of degene die het heeft ingevoerd alles correct heeft gedaan
Bedankt voor de tip! Wou lid worden van ww....maar hier heb ik voldoende aan! Op naar de zomer (strak in bikini) hihi
Heb hem gedownload. Als ik zo doorga als nu, dan zou ik binnen 5 weken 6 kilo kwijt zijn! Dat is een mooi vooruit zicht
Nou, ben blij dat iedereen er zo blij mee is haha, dat dacht ik wel, daarom was ik verplicht aan mezelf hem te delen haha
Ik heb hem al en ben 2 kilo afgevallen in drie weken. Zónder honger, maar eerlijk is eerlijk: wel wennen aan anders eten. Ben gezonder gaan eten en minder gaan snoepen. Soms komt de sugarcraving ineens opzetten normaal gaf ik daar rustig aan toe, maar nu niet. En dat is even wennen.
Ik heb hem ook geïnstalleerd en ben benieuwd Hoeveel calorieën gebruiken jullie voor het ontbijt, lunch, tussendoortje en het avondeten? Bij mezelf merk ik dat ik als tussendoortjes het meest verbruik
Wist wel dat ik weinig calorieën binnen kreeg per dag en daarom stabiel op dit gewicht blijf (al jaren met uitzondering van zwangere periodes), maar dat ik maar tot de 1200 per dag kom: oeps Toch maar eens beter kijken naar wat en wanneer ik eet.
Zo, had ik dat maar haha, maar ik eet echt teveel calorieën, bij mij zijn het niet zozeer de tussendoortjes, maar ik schep bijvoorbeeld avondeten 2 keer op haha.
Haha. Ergens tussen ons in zou het meest ideale zijn Nee, ben een slechte eter wat betreft ontbijt en lunch. 1 boterham en bijv 1 koekje volstaan voor mij prima tot het avondeten. Hier schep ik 1x van op en eet vooral veel groentes en dan red ik het weer prima tot de volgende ochtend. Nooit geen honger etc etc. Probeerde al een tijdje mijzelf te verplichten tot in ieder geval een ontbijt en lunch, maar meestal schiet het er snel weer bij in Toen ik het een periode wel echt goed volhield begon ik te merken meer energie te hebben, maar ook langzaam onder mijn normale stabiele gewicht te komen. Dat is wat ik graag zou willen, maar die gewoontes doorbreken hè.. Pfoe. Of het nu gaat om teveel, te weinig of slecht eten: is en blijft meestal toch wel een dingetje. Wel een mooie app. Drukt mij weer even met mijn neus op de feiten!
Is de hele naam Calorie counter - My fitness pal? Dit is de enige die ik kan vinden, wil niet perse afvallen nu maar wel benieuwd
Vraagje, hoeveel zijn jullie netto calorieen om af te vallen? Ik zal 8 kilo willen afvallen en ik mag per dag volgens de app rond de 1200. Heb geen overgewicht
Hier gaat hij van 0,5 kilo uit per week. Ik wil er 15 afvallen. Hij gaat uit van 1640 calorieën per dag. Genoeg om het nog weken vol te houden