Geweldige app om af te vallen

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Thnx voor de tip!
    Heb de app ook geïnstalleerd!

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb hem net geïnstalleerd.

Jemig! Invullen wat je gegeten hebt kost zoveel tijd, dat je er spontaan van zou gaan vasten, haha. Maar het is voor mij ook wel goed om het even bij te houden. Ik weet van mezelf dat ik het meer moet hebben van beweging dan van minder eten, wat afvallen betreft. ;) Dit stimuleert wel om zowel de hoeveelheid beweging als de hoeveelheid eten in de gaten te houden.
    ('t Helpt ook niet echt dat we dit weekend een verjaardag hadden en we nu nog nog chips en taart over hebben...)

3. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Staat er bij calorieënteller & DieetTracker?

4. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    @ Tupp: In het begin zal het invullen even wat meer tijd kosten ja. Maar op een gegeven moment heb je gewoon een lijstje verzameld met dingen die je vaak eet/drinkt en die kan je dan aanvinken om in te voeren. Ook kan je de streepjescode van een product scannen, veel producten zijn in de app opgenomen. Let wel even goed op of degene die het heeft ingevoerd alles correct heeft gedaan :)

5. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Kan het ook op de iPad? En moet je er mobiel internet voor hebben :D?

6. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    481
    27
    28
    Bedankt voor te tip!

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Ik heb hem ook al drie maanden. Ondertussen al 5 kilo afgevallen ;)

8. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Bedankt voor de tip! Wou lid worden van ww....maar hier heb ik voldoende aan! Op naar de zomer (strak in bikini) hihi

9. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik ben nu wel erug nieuwsgierig geworden! Ik ga m vanavond op mijn telefoon zetten.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Heb hem gedownload.
    Als ik zo doorga als nu, dan zou ik binnen 5 weken 6 kilo kwijt zijn! Dat is een mooi vooruit zicht :D

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou, ben blij dat iedereen er zo blij mee is haha, dat dacht ik wel, daarom was ik verplicht aan mezelf hem te delen haha

12. Username

Username Niet meer actief

Ik heb hem al en ben 2 kilo afgevallen in drie weken. Zónder honger, maar eerlijk is eerlijk: wel wennen aan anders eten. Ben gezonder gaan eten en minder gaan snoepen. Soms komt de sugarcraving ineens opzetten ;) normaal gaf ik daar rustig aan toe, maar nu niet. En dat is even wennen.

13. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Bedankt voor de tip, ga m downloaden!

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik heb hem ook geïnstalleerd en ben benieuwd :)
    Hoeveel calorieën gebruiken jullie voor het ontbijt, lunch, tussendoortje en het avondeten?
    Bij mezelf merk ik dat ik als tussendoortjes het meest verbruik ;)

15. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wist wel dat ik weinig calorieën binnen kreeg per dag en daarom stabiel op dit gewicht blijf (al jaren met uitzondering van zwangere periodes), maar dat ik maar tot de 1200 per dag kom: oeps :) Toch maar eens beter kijken naar wat en wanneer ik eet.

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zo, had ik dat maar haha, maar ik eet echt teveel calorieën, bij mij zijn het niet zozeer de tussendoortjes, maar ik schep bijvoorbeeld avondeten 2 keer op haha.

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Haha. Ergens tussen ons in zou het meest ideale zijn :p

Nee, ben een slechte eter wat betreft ontbijt en lunch. 1 boterham en bijv 1 koekje volstaan voor mij prima tot het avondeten. Hier schep ik 1x van op en eet vooral veel groentes en dan red ik het weer prima tot de volgende ochtend. Nooit geen honger etc etc. Probeerde al een tijdje mijzelf te verplichten tot in ieder geval een ontbijt en lunch, maar meestal schiet het er snel weer bij in :)
    Toen ik het een periode wel echt goed volhield begon ik te merken meer energie te hebben, maar ook langzaam onder mijn normale stabiele gewicht te komen. Dat is wat ik graag zou willen, maar die gewoontes doorbreken hè.. Pfoe. Of het nu gaat om teveel, te weinig of slecht eten: is en blijft meestal toch wel een dingetje.

Wel een mooie app. Drukt mij weer even met mijn neus op de feiten!

18. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is de hele naam Calorie counter - My fitness pal?

Dit is de enige die ik kan vinden, wil niet perse afvallen nu maar wel benieuwd

19. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vraagje, hoeveel zijn jullie netto calorieen om af te vallen? Ik zal 8 kilo willen afvallen en ik mag per dag volgens de app rond de 1200. Heb geen overgewicht

20. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier gaat hij van 0,5 kilo uit per week. Ik wil er 15 afvallen. Hij gaat uit van 1640 calorieën per dag. Genoeg om het nog weken vol te houden

Deel Deze Pagina