Geweldige app om af te vallen

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dag vijf en een kilo kwijt :)
    Veel al vocht want als ik stop met water drinken dan zie ik mijn weegschaal echt omhoog vliegen

2. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Wat goed zeg superknap dat motiveerd wel weer effe na de vastelaovend :p

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb de hele week te kampen met een kaakontsteking en niets bijgehouden.
    Morgen maar weer even oppakken.

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Denk dat je met een kaakonsteking vast niet te veel hebt gegeten hihih:p

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    De dingen die ik at waren alleen niet echt gezond haha. Man ging frites halen en dan vragen om een milkshake haha.
    plus dat ik zo suf was van de pijnstillers dat ik dagen op de bank heb gelegen.
    vandaag is de pijn stukken minder, dus me even laten gaan:p

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Gebruiken we allemaal de app nog? Ik ben nu 29 dagen bezig en 4.5 kilo kwijt. Ben blij dat ik dit topic tegen kwam :)

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik gebruik 'm ook trouw elke dag. Ben heel blij met de app :)

8. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ik kan pas volgende week m'n nieuwe Iphone gebruiken, ivm nummerbehoud, dus vanaf dan ga ik de app er ook op zetten. Heb em nodig namelijk! ;)

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Volgens mij ben ik de enige bij wie de app niet helpt grrrrr

10. Cabb

Cabb Niet meer actief

Ik had deze app ook even geinstaleerd, niet omdat ik af wil vallen uiteraard maar gewoon even wat bewuster goeie dingen wil eten nu ik zwanger ben en als ik dat bijhoud gaat het beter dan dat ik zomaar dingen in mijn mond stop. Kon er alleen helemaal niet mee overweg. Vorig jaar had ik een soortgelijke app die velen malen prettiger werkte dus heb die weer opgezocht:

Lifesum(Shape up)

Vind deze echt heel fijn werken en hij is nog vernieuwd ook waardoor hij nog beter werkt. Ik wil als ik weer ga afvallen Gold member worden, kost 36 euro voor een jaar maar dan heb je veel meer functies en dingen die je kan bijhouden.

Sta te popelen om hem weer te kunnen gebruiken want vorige keer werkte het ook super goed alleen gelijk gestopt natuurlijk toen ik zwanger was.

11. Lamode

Lamode Bekend lid

19 feb 2014
    808
    185
    43
    Vrouw
    Ik gebruik hem ook nog.Ik ben wel benieuwd hoe jullie eetschema eruit ziet dagelijks? Ik kan wel wat variatie gebruiken

12. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds 1,5 week een ontzettende dip :( Ik weet echt niet hoe het komt, maar ik wil me de hele dag volvreten met allemaal zooi en ik kan mezelf niet tot sporten zetten. Baal er wel van, want ik was echt goed bezig de afgelopen 2 maanden. Maar ik weet even niet hoe ik die knop weer terug kan zetten.... Moet mezelf maar een flinke schop onder mn kont gaan geven.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben ook wel eens inspiratieloos, vooral voor het avondeten ;)
    Gister was mijn schema dit:

O: 2 volkoren boterhammen met pindakaas
    T: Sinaasappel en glas limonadesiroop
    L: Mais tortilla met 100g falafel en sla met tomaat en augurkjes met wat chilisaus.
    T: eiwitshake en paar aardbeien
    D: Frietjes van zoete aardappel uit de oven, tartaartje en salade. Als toetje 200gr griekse optimel yoghurt.

Dit was totaal 1391 kcal :p

Ik ontbijt trouwens ook vaak met havermoutpap, en dan met banaan (geprakt en meegekookt) en wat geraspte kokos er door. Erg lekker vind ik dat

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Moeilijk he! Ik herken het wel, heb het in het verleden ook wel gehad. Ineens is dan de motivatie weg ofzo :(
    Hier werkt die schop onder de kont dan wel het beste, soms moet ik mezelf dan echt 'dwingen' om door te gaan terwijl ik eigenlijk helemaal niet wil en gewoon met en zak chips op de bank wil zitten ;)
    Na een paar dagen gaat de knop dan wel weer om...

15. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ik ben 's avonds vooral erg goed bezig. Heb mezelf opgelegd dat ik 's avonds na het avondeten alleen nog maar het volgende mag:
    - 1 kopje koffie met koffiemelk
    - glas water
    - groente of fruit
    Dus de laatste tijd eet ik 's avonds een wortel. Misschien heel saai, maar dan heb ik wel iets makkelijks te eten wat ik niet heel snel op heb. En soms neem ik een paar olijven. Dit heb ik nu in ieder geval een week zo volgehouden. Wil er voorlopig maar even mee doorgaan. :)

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb mezelf ook weer een ENORME trap onder mn hol gegeven haha.
    Ook hier ff een dip de afgelopen week, maar net op de markt weer voldoende vers fruit en groente gehaald en we gaan er weer vrolijk tegenaan.

17. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik heb helaas ook een dip gehad. Gisteravond de knop weer omgezet. En gaan weer verder waar we gestopt waren.

18. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Hier ook!

19. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    ik gebruik de app om aan te komen in gewicht

echt een fijne app en nog gratis ook!

echter als je naar instellingen -> mijn voedingsmiddelen en activiteiten -> mijn voedingsmiddelen gaat staat er : '' nog geen persoonlijke voedingsmiddelen aangemaakt''

maar wil wel voedingsmiddelen daar toevoegen, hoe doe ik dat?

ik weet wel hoe ik complete maaltijden toevoeg in die lijst..

20. soeza

soeza Niet meer actief

Volgens de app "mag" ik maar 1200 kcal per dag.... Maar is dat niet heel weinig?!
    Ik weeg nu 66 en wil terug naar de 60 (ben trouwens 1.70)

Valt dit niet onder crashen of geeft hij bij jullie ook maar zo weinig kcal per dag aan?

Deel Deze Pagina