Dag vijf en een kilo kwijt Veel al vocht want als ik stop met water drinken dan zie ik mijn weegschaal echt omhoog vliegen
Ik heb de hele week te kampen met een kaakontsteking en niets bijgehouden. Morgen maar weer even oppakken.
De dingen die ik at waren alleen niet echt gezond haha. Man ging frites halen en dan vragen om een milkshake haha. plus dat ik zo suf was van de pijnstillers dat ik dagen op de bank heb gelegen. vandaag is de pijn stukken minder, dus me even laten gaan
Gebruiken we allemaal de app nog? Ik ben nu 29 dagen bezig en 4.5 kilo kwijt. Ben blij dat ik dit topic tegen kwam
Ik kan pas volgende week m'n nieuwe Iphone gebruiken, ivm nummerbehoud, dus vanaf dan ga ik de app er ook op zetten. Heb em nodig namelijk!
Ik had deze app ook even geinstaleerd, niet omdat ik af wil vallen uiteraard maar gewoon even wat bewuster goeie dingen wil eten nu ik zwanger ben en als ik dat bijhoud gaat het beter dan dat ik zomaar dingen in mijn mond stop. Kon er alleen helemaal niet mee overweg. Vorig jaar had ik een soortgelijke app die velen malen prettiger werkte dus heb die weer opgezocht: Lifesum(Shape up) Vind deze echt heel fijn werken en hij is nog vernieuwd ook waardoor hij nog beter werkt. Ik wil als ik weer ga afvallen Gold member worden, kost 36 euro voor een jaar maar dan heb je veel meer functies en dingen die je kan bijhouden. Sta te popelen om hem weer te kunnen gebruiken want vorige keer werkte het ook super goed alleen gelijk gestopt natuurlijk toen ik zwanger was.
Ik gebruik hem ook nog.Ik ben wel benieuwd hoe jullie eetschema eruit ziet dagelijks? Ik kan wel wat variatie gebruiken
Ik heb sinds 1,5 week een ontzettende dip Ik weet echt niet hoe het komt, maar ik wil me de hele dag volvreten met allemaal zooi en ik kan mezelf niet tot sporten zetten. Baal er wel van, want ik was echt goed bezig de afgelopen 2 maanden. Maar ik weet even niet hoe ik die knop weer terug kan zetten.... Moet mezelf maar een flinke schop onder mn kont gaan geven.
Ik ben ook wel eens inspiratieloos, vooral voor het avondeten Gister was mijn schema dit: O: 2 volkoren boterhammen met pindakaas T: Sinaasappel en glas limonadesiroop L: Mais tortilla met 100g falafel en sla met tomaat en augurkjes met wat chilisaus. T: eiwitshake en paar aardbeien D: Frietjes van zoete aardappel uit de oven, tartaartje en salade. Als toetje 200gr griekse optimel yoghurt. Dit was totaal 1391 kcal Ik ontbijt trouwens ook vaak met havermoutpap, en dan met banaan (geprakt en meegekookt) en wat geraspte kokos er door. Erg lekker vind ik dat
Moeilijk he! Ik herken het wel, heb het in het verleden ook wel gehad. Ineens is dan de motivatie weg ofzo Hier werkt die schop onder de kont dan wel het beste, soms moet ik mezelf dan echt 'dwingen' om door te gaan terwijl ik eigenlijk helemaal niet wil en gewoon met en zak chips op de bank wil zitten Na een paar dagen gaat de knop dan wel weer om...
Ik ben 's avonds vooral erg goed bezig. Heb mezelf opgelegd dat ik 's avonds na het avondeten alleen nog maar het volgende mag: - 1 kopje koffie met koffiemelk - glas water - groente of fruit Dus de laatste tijd eet ik 's avonds een wortel. Misschien heel saai, maar dan heb ik wel iets makkelijks te eten wat ik niet heel snel op heb. En soms neem ik een paar olijven. Dit heb ik nu in ieder geval een week zo volgehouden. Wil er voorlopig maar even mee doorgaan.
Ik heb mezelf ook weer een ENORME trap onder mn hol gegeven haha. Ook hier ff een dip de afgelopen week, maar net op de markt weer voldoende vers fruit en groente gehaald en we gaan er weer vrolijk tegenaan.
Ik heb helaas ook een dip gehad. Gisteravond de knop weer omgezet. En gaan weer verder waar we gestopt waren.
ik gebruik de app om aan te komen in gewicht echt een fijne app en nog gratis ook! echter als je naar instellingen -> mijn voedingsmiddelen en activiteiten -> mijn voedingsmiddelen gaat staat er : '' nog geen persoonlijke voedingsmiddelen aangemaakt'' maar wil wel voedingsmiddelen daar toevoegen, hoe doe ik dat? ik weet wel hoe ik complete maaltijden toevoeg in die lijst..
Volgens de app "mag" ik maar 1200 kcal per dag.... Maar is dat niet heel weinig?! Ik weeg nu 66 en wil terug naar de 60 (ben trouwens 1.70) Valt dit niet onder crashen of geeft hij bij jullie ook maar zo weinig kcal per dag aan?