Het is ff doorbijten hier, gewicht blijft nu al 2 weken hangen. Maar goed, we gaan gewoon maar door haha. Ik sport er ook niet bij, dus kan geen wonderen verwachten he
Dames, Even advies met invullen. Vanmiddag ga ik naar de speeltuin met de kinderen en gaan we daar ook eten. Nu wilde ik een stokbrood gezond nemen (kaas, ananas, sla, ei) maar hoe moet ik dit invullen? Hoor graag van jullie. Groeten Lamode
Gewoon alles apart invullen. Al zou ik zelf niet voor stokbrood gaan, maar gewoon volkoren of meergranenbrood. Maar dat is persoonlijk natuurlijk
Ik ben wel benieuwd naar wat jullie graag eten als tussendoortje of als avond eten? Mijn favoriete knabbel tussendoortje van 80kcal. 2 cracottes vitaal met 15 gr 20+ smeerkaas en 50 Gr. Komkommer. Beetje zout en peper erover.. Mmm!
Ik eet als tussendoortje vaak snoeptomaatjes, iets van fruit of een eiwitshake. Avondeten is echt heel verschillend en vind ik soms best moeilijk, ben vaak zo inspiratieloos Gister aardappelschijfjes, koolvis en salade... heel simpel dus
Waah!! Ik ga het weer niet halen voor vandaag. Ik mag namelijk nog maar 169 cal.! En het is nog maar 15:30 uur!
Daarom vul ik smorgens gelijk alles voor de hele dag in. hoef ik de rest van de dag er niet meer over na te denken
Ik probeer ook wel meer te plannen ja en alles goed over de dag te verdelen. 169 kcal voor avondeten is niet echt veel nee Misschien ga je nog sporten? Dan heb je weer extra kcal
Ja, maar dat vind ik ook zo vaag. Als ik hier zoontje naar school breng doe ik dat op de fiets, heen- en terugreis is dan ongeveer 7 minuten. En dat 4x per dag (gisteren dan). Kom je uit op 28, zeg 30 minuten fietsen. Ik doe dan 'licht fietsen 16-19 km per uur' en dan zegt dat ding dat je daar wel 260 cal. mee verbrand! Is dat niet heel veel? Want ik fiets echt superlangzaam dan. Per stukje ongeveer 3 à 4 minuten. Dus ja, ik vraag me af of ik dan 260 cal. verbrand....
Ik zou iets wat in je dagelijks ritme zit dus waar je lichaam al aan gewend is niet mee rekenen als sport oid. Fiets zelf ook elke dag, maar vul dit niet in op de app omdat mijn lichaam deze beweging al jaren gewend is. Alles wat ik extra doe dmv echt sporten zoals crosstrainer, squats, buikspieren enz tel ik wel mee.
Hoi Dames, Het was een heerlijk broodje gezond haha! Ik heb de hoogste kcal gepakt van 500, dan weet ik zeker dat ik goed zit. Ik heb eerder al aangegeven graag te willen zien wat andere met deze app op een dag eten. Mijn dagschema vandaag was Ontbijt: ontbijtcrackers + glas Optimel + thee Tussendoor: peer Lunch: stokbrood gezond Tussendoor: rijstwafels onbelegd 3X Avondeten: scampi noodle salade Tussen: magere yoghurt
Als je squats en buikspieroefeningen enzo invult krijg jij dan je calorieverbruik te zien Ik niet.. Ik doe 3x per week krachttraining maar hoe weet je hoeveel kcal je daarmee verbrand? Als ik alle oefeningen en sets los invul komen daar geen kcal bij te staan, enkel bij cardio dingen, maar die doe ik niet.
Ik doe het via fitnessblender en die laat gemiddeld min/max verbrande kcal zien ik doe altijd min kcal en maak dan een nieuwe activiteit aan.
Hier ook niet. Heel braaf buikspieroefeningen gedaan, krijg ik geen verbrande calorieën te zien. Potverdrie... Ik vul het ook altijd 's ochtends al in voor de hele dag. Althans, de maaltijden. Op basis daarvan (de speling die ik dan nog heb) kies ik mijn tussendoortjes.
als je precies wil weten hoeveel calorieën je verbrand kan je een sporthorloge met hartslagband kopen. die gebruikte ik vaak met cardio zodat ik de ideale hartslag had om te verbranden en dan zag ik meteen hoeveel kcal ik al verbrand had.
Bij het invoeren van krachttraining onder het kopje krachttraining krijg je inderdaad geen verbrande calorieën te zien, dat is gewoon meer voor je eigen registratie. Mocht je er toch calorieën mee willen 'verdienen' dan kun je wel onder het kopje cardio even zoeken op de term strenght training. Je krijgt dan een paar opties te zien waar je uit kan kiezen en dan komt het dus wel in je dagboek te staan.