Je kunt producten scannen Wanneer producten toevoegd, zie je rechts onderaan een barcode, wannneer je daar op klikt kan je een product scannen.....
ik heb hem ook,maar ik gebruik hem alleen om mijn gewicht in te zetten.sinds 6 januari bezig en 6,4 kilo er af
heel handig om calorie inname bij te houden inderdaad maar het is niet goed voor mij om zo erg bezig te zijn met calorieën tellen. ik hoef niet meer af te vallen, wil op gewicht blijven, maar kom maar niet aan de 2070 calorieën :x dan ga ik maar meer en meer eten tot ik propvol en misselijk ben, waardoor ik me weer slecht voel omdat ik me opgeblazen en 'dik' ga voelen. en dan zegt die app aan het einde van de dag alsnog dat ik 46 kilo weeg na die paar weken als ik zo door ga.. zucht
ik vind ingewikkeld je kan niet gewoon invullen wat je eet moet perse merk zijn ik bak altijd zelf volkorenbrood dat kan er niet in en ik kan t drinken invullen niet vinden weet niet of t wat voor mij is volgens de app moet ik 1840 cal binnenkrijgen volgens de dietiste waar ik al bij loop hoef iki maar 1400
Weet iemand hoe je de instellingen veranderd? Ik heb ingevoerd dat ik een lui beroep heb.... Thuisblijfmoeder met 2 kinderen niet echt zittend beroep hihi Wat een super app! Heerlijk om zo alles op een rij te hebben TS dank je!
Ik woog voor m'n zwangerschap 51 kilo. Ik gebruikte de app: Noom Ik hou van Noom. Noom geeft me 3 simpele kleuren bij m'n eten: groen - geel - rood Ik moet de hoeveelheid gram op elke maaltijd in m'n app te zetten. Ik heb bijvoorbeeld pasta gegeten. Pasta = Geel Rundergehakt = Rood en groente = groen. Ik zet de hoeveelheid gram en hij berekent meteen de calorieeen. En dan ga ik fitnessen. Dan zit ik anderhalf uur in de fitness. In de fitness kan ik zien hoeveel calorieeen ik weg brand. Dat gaat samen met de eten en wordt het berekend. En zo val ik af.... Een koekje is natuurlijk rood, een koekje moet ik zeker 10 minuten actief zijn bij een loopband. Noom geeft je ook daily coaching messages. Het is je personal trainer app. Hij geeft je ook emblems dat je goed heb gedaan!
Heb hem even gedownload, wel handig! Als ik de app mag geloven zou ik als ik doorga zoals ik nu eet en sport over 5 weken nog 10kilo kwijt zijn. Ben benieuwd!
Ik heb hem net geïnstalleerd Ik weet alleen niet precies hoeveel ik weeg... Dus morgen ochtend even wegen en dan invullen. Oh, ik haat die weegschaal
Ik heb hem ook idd. Erg handig, vind het wel eyeopener soms om de kcal te zien van bepaalde producten!! Je moet even lekker ermee "spelen" om erachter komen hoe het werkt.