Bij mij gaat het nog steeds goed, mag rond de 1200 calorieën. Maar goed, ik heb ook een hele goede motivatie, ik ga eind maart naar Bali, dus ja, dan wil ik me wel een beetje goed in mijn vel voelen. Helemaal bij mijn doel zal ik dan wel niet zijn, maar ben al een heel eind dan.
ik mag maar 1300 calorieën, ik eet geen slechte dingen en toch kom ik er ver overheen. wat doe ik verkeerd. ik eet sochtend yogurt met cruesli tussendoor peer middag: vier crackers met light smeerkaas en beetje sla. avondeten pasta met groenten en kipfilet tussendoor mineola en manderijn ik zit nu al over de 1300 cal. eet ik nu zoveel. normaal eet ik veel meer tussendoor.
Boxertjes: meestal voer ik 's ochtends of de avond ervoor al i wat ik die dag ga eten. Dan kijk ik waar ik op uit kom. Is het te veel, dan probeer ik gewoon wat andere dingen uit, tot het wel klopt. Dus bijvoorbeeld ander beleg, ander tussendoortje, geen toetje. En anders toch proberen meer te gaan bewegen, zodat je ook meer calorieën mag.
Das inderdaad wel een. Goed beredenering deze ga ik ook invoeren hier hihihi. Gelukkig kom ik hier wel aan mijn beweging dat scheelt en mijn eetgewoontes komen eigenlijk niet echt boven de calorie inname die ik mag hebben, dus het is niet zo dat ik alle beetjes beweging hard nodig heb
Dit klinkt inderdaad niet als een heel slecht ongezond dagmenu..... Waar dat in zit dan zou ik niet zo een twee drie weten... Maar vind 1300 kcal ook wel best weinig.
Naar aanleiding van dat ik 1300 kcal weinig vind heb ik eens mijn activiteit niveau naar zittend gewijzigd en toen weer terug naar licht actief. En nu mag ik ineens 200 kcal minder dan voor de switch. Aangezien ik dit vreemd vond die van man naar licht actief gewijzigd en weer terug naar zittend ( hij heeft een kantoorbaan) en die heeft het zelfde mag ineens 200kcal minder dan voorheen. Iemand enig idee hoe dit kan en hebben jullie dat ook?
Wat voor een cruesli eet je dan? Cruesli zit bomvol rotzooi, je kan beter een het goedkope pak onderin pakken, die goedkope. Had laatst zo'n top 10 van ongezonde dingen waarvan ze beweren dat het gezond is, even zoeken, altijd handig om te weten, al wist ik de meeste dingen zelf ook wel.
ik zit met alleen de lunch al bijna op de helft met vier crackers met smeerkaas en sla. dat is bijna 500.
Heb hem gevonden! Gaat dan wel niet echt om calorieën, maar toch wel hanig om te weten. Gebakken lucht top 10 » Detail » Uitzending » Trosradar.nl
Zijn de voedingsmiddelen en hoeveelheden alleen in het engels? Ik heb echt geen zin om dat allemaal om te gaan rekenen. Hoeveel oz is 1 theelepel honing bijvoorbeeld?
Ik heb de app ook sinds kort in gebruik en vind hem heel fijn alleen mag ik 1700cal en als ik me daaraan houdt heb ik de hele dag door honger!! (Behalve net na het eten) Zou dit moeten wennen? Of is het echt slecht? Ik at eerst best veel (ongezonde) tussendoortjes en nu dus niet meer zoveel.... Monkeylove, handig die link! Maar laat ik nu net vanmorgen ene pak creusli balans gekocht hebben.... Dom dom. Nouja deze maar opeten en volgende x een andere kopen hihi
ik eet cruesli oma appeltaart. pak wel altijd maar een beetje voor de smaak. ik dacht het is goed voor de afwisseling om steeds iets anders te eten als ontbijt.
Ik mag namelijk 1530 calorieën. Daarnaast shred ik elke dag en doe ik buikspieroefeningen. Dan heb ik toch weer zo'n 600 calorieën extra. Per dag zit ik zo'n beetje op 1590 calorieën.
Ik eet wat ik met sporten en bewegen niet extra bij. Vind dat niet per ze nodig. Wel op een verjaardag of zo pak ik gerust eens een hapje of stukje taart net hoe ik zin heb.
Lukt het jullie om de app te koppelen me andere apps in het lijstje? Heb die van de buikspieren op gsm en net gedaan maar hij pakt dat dus niet in de app
Ik heb altijd de losse muesli dus zonder suiker alleen met rozijnen en wat noten erin en verder de granen
Niemand die dit herkent?? Had het net weer met uitproberen van het aanpassen van het wekelijks afvaldoel. Poeps na terugzetten weer 50 kcal minder die ik dagelijks mag