Hoi . Ik heb al 2 wkn hardebuiken en menstruatie krampen . Maar all 3 dgn heb ik het elke dag en pijnlijke en ook een scherpe pijn onder in mijn buik dat Ik kan helemaal niet lopen. En ook is mijn afscheiding bruining. Kan dit iets te betekenen of kan het nog langer duren? Het doet echt zeeeer. Mijn lichaam kan echt niet meeeeer .
Klinkt idd alsof je voorweeen hebt. Als je nu al zo op bent , wordt het een zware bevalling denk ik. Misschien toch even overleggen met de vk? Zoveel pijn is toch een reden voor overleg denk ik Evt paracetamol innemen ? Kruik, onder de douche / bad..
Ik ben bij de gyn. Niks help zelf onder de douche niet meer. Ik ga zo bellen omte vragen wat ik kan doen . H et doet veelste veelste pijn.
Ik zou heel snel de VK of Gyn bellen! Bruine afscheiding moet je zoiezo even naar laten kijken en zoveel pijn kan betekenen dat je voorweeën of bevalling begonnen zijn. Succes meid! hou ons op de hoogte ... Gr.
Succes... Spannend. Ik ben as vrijdag ook 38 weken. Dus ben wel een beetje benieuwd wat het bij jou te betekenen heeft. Laat je het ons weten als je daar een kans voor krijgt? 😊
Hhahahah ha wAs maar waar pfff. Blijkt ik heb blaasonsteking daarom al die pijn. Jammer genoeg geen babg voor nu
Ja echt balen. Nou me huis is schoon .kleren gewassen . Nu een ananas eten .bitterlemon drinken . Kijken of iets gebeurt you never now!