Hallo meiden. Ik heb vanaf het begin van de zwangerschap geroepen dat ik twee weken eerder beval. Waarom weet ik niet maar z'n voorgevoel heb ik. Dit zegt natuurlijk helemaal niks, maar ik vraag me toch wel af of er hier vrouwen zien die ook een voorgevoel hadden om eerder of later te bevallen en dit ook uitkwam.
ik dacht dit bij mijn zoontje ook en dit was ook zo. 3 dgn voordat ik zelf had gedacht nu weer dat gevoel. denk eind april. maar of t zo is
Ik was er m'n hele zwangerschap heilig ban overtuigd dat ik zou bevallen met 38.5 weken. Waarom ik dat zo zeker wist, geen idee! Ben bevallen met 41.1 weken
Ik was er ook heilig van overtuigd eerder te gaan bevallen, maar niks van waar haha, onze zoon kwam met 39+5
Ik dacht bij mijn vorige zwangerschap ook de hele tijd dat ik met 37 weken zou bevallen. Helaas werd dat 41.4... Ik ga er nu maar van uit dat t weer later komt om teleurstelling te voorkomen
Ja, bij ons zoontje.. Vanaf begin vd zws heb ik gezegd dat ik te vroeg Zou bevallen. en dat is ook gebeurd. met 33.5 is hij geboren (met 31 wk geremd) Nu heb ik weer sterk het gevoel. alleen nu denk ik dat hij nog eerder zal komen. Ik verwacht met 31/32 wk.. Dus we zorgen dat alles klaar is met 30 weken
Bij de eerste ook sterk voorgevoel eerder te bevallen , dat werd met 32 weken. Bij de andere twee wist ik dat ik Max 38 weken zou lopen en dat heb ik beide keren ook niet gehaald maar gelukkig wel met 37 weken.
Kell wat leuk. Ben benieuwd of dat inderdaad dan ook bij je tweede uitkomt. Nahla dat is wel even een verschil haha. Nala het is toch twee daagjes eerder haha maar snap je.
Noa dat is ook al een groot verschil. Het lijkt me wel zwaar als je over de 40 weken zit. Ik zal echt stress en denk ik. Mama Chantal dat is inderdaad erg vroeg ja. Mijn moeder had ook met 33 weken mijn broer dus ik ben nu ook al klaar met alles op de box na, ook al zegt het niks van hoe dat bij mij gaat. Joma 37 weken is inderdaad wel fijn ja na een keertje met 32 weken.
Bij de oudste dacht ik echt een week eerder te bevallen dan de uitgerekende datum, het werd juist een week later . Bij de tweede dacht ik later te bevallen dan van de eerste, maar toen beviel ik juist eerder (wel overtijd, 40+4).
Ik had het ook heel sterk, uiteindelijk kreeg ik gelijk en ben ik met 36 weken bevallen ivm pre eclampsie.
Haha Snoopy de volgende keer (als die komt) en je heb een voorgevoel van te vroeg er van uit gaan dat het later wordt haha. Nandanovember misschien overkomt mij dat ook wel ja. Flowersoflove mag ik vragen wat pre eclampsie is? 4 weken is gelukkig nog niet zo heel erg te vroeg.
Ik had ook gevoel dat ik eerder zou bevallen... maar dat is niet uitgekomen. ook heb ik al heel lang het gevoel dat ik op een maandag zou bevallen. Dus ik hoop dat het morgen dan toch gaat gebeuren!
Ja ik dacht dat ik de 37 weken niet zou halen omdat vroeg geboortes bij ons in de familie zit. Ben vandaag 39 weken en 4 dagen
Ja hier ook enorm gehad. Uiteindelijk met 41 maar ingeleid Nu had ik weer het voorgevoel. Heb er blijkbaar niet van geleerd
Ik had dat gevoel ook. Dochter kwam met 39.2. Precies goed eigenlijk, daar zou ik nu zo weer voor tekenen (behalve voor de spoedkeizersnee ).
Zwangerschapsvergiftiging. Ik lag met 33 weken al in het ziekenhuis, ik had een torenhoge bloeddruk waardoor ik heel erg ziek was. Op een nacht in het ziekenhuis kreeg ik ineens stuipen en begon ik te trillen en toen kreeg ik dus bijna een epileptische aanval door die hoge bloeddruk, toen kreeg ik snel een magnesium infuus en het hele rataplan en de volgende dag hebben ze me ingeleid. Ons meisje heeft nog 48 uur op de high care gelegen in het ziekenhuis en we mochten samen pas na een paar dagen naar huis. Heel heftig dus allemaal!
Ik had dat gevoel ook in mijn eerste zwangerschap (hier ook mede doordat vroeggeboortes in de familie zit) en ik beviel ook idd met 37.2. Dit keer heb ik geen idee, durf er maar niet meer van uit te gaan hihi.
Ik dacht bij m'n oudste de hele zwangerschap dat ze op m'n verjaardag zou komen (was pas 4,5 week later uitgerekend) en dit was ook zo. Dit keer denk ik een weekje eerder, dus ben benieuwd!