Hier ook een groot Kiko fan. De nagellak blijft ook mooi lang zitten. Heb van essence (hebben ze bij ons nu trouwens ook bij Etos) altijd het longlasting oogpotlood, die kan je uitdraaien, top dingetje!
Ik gebruik deze mascara al jaren dus voordat hij bekend werd en ik ben zeer tevreden en mijn wimpers vallen er niet uit ofzo.. wimpers vallen volgens mij sowieso uit en dan krijg je gewoon weer nieuwe. Wel vandaag een andere mascara gekocht van hetzelfde merk dus ben benieuwd of die ook zo goed is..
Heb veel goede verhalen gehoord over het wimpers serum van Kruidvat. Veel dames merkte echt betere kwaliteit wimpers daardoor en ze werden ook langer. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd. Die van de Kruidvat is doorzichtig en betaalbaar. Met het kwastje een dun randje aanbrengen langs de wimperrand net zoals waar je normaal je eyeliner zet. Het beste is het voor het slapen gaan te doen zodat het de hele nacht je wimpers kan verzorgen. Bekijk bijlage 584978
Deze is inmiddels uit het assortiment gehaald. Omdat er bimatoprost in zit moet het volgens het NVWA vallen onder de geneesmiddelenwetgeving. Zo jammer, want het werkt echt als een tierelier.
'P2' foundation (dekt heel goed en blijft hele dag zitten) en lippenstift, super goed en goedkoop. Is een Duitse merk en schijnt dat al hun producten van hele goede kwaliteit zijn. Eyeliner van P.S. Primark Ennde mascara uit de openingspost, heb 'm aangeschaft na een bericht hier op zp, gelijk groene en paarse en ben er heel tevreden over, van de week heeft zus die geprobeerd en ging ze ook in huis halen
Ik heb de 'Nudes' oogschaduw palette van Maybeline (in de actie bij Kruidvat ) super mooi! Ook koop ik mascara altijd in de actie 1+1 ofzo, dan valt de prijs ook wel mee. Nu ook 1 van Maybeline. Oogpotlood en wenkbrauwpotlood altijd van Essence of Hema. Wel een vraag.. hoe maken jullie je wenkbrauwen op? Ik heb altijd 2 zielige streepjes en ik kan maar niet vinden hoe je daar wat dikkers van maakt. Met poeder ofzo heb ik wel eens gelezen? Iemand ervaring of een tutorial??
Ik vind kiko ook heel fijn. Heb nu een poeder daarvan en highlihght/contour set, heel fijn. Oogschaduw nr 208 geloof ik is hetzelfde als de whisper of gilt skinfinish van Mac (wie van gouden blikken houden, heel mooi als je bruin bent). Wenkbrauwgel van Kiko is ook heel goed. Blijft heel mooi zitten, de kleuren zijn ook goed. Verder ben ik fan van catrice lipsticks. De zwarte&zilveren verpakking. Essence had vroeger hele goede lippotloden maar de nieuwe zijn weer mega slecht. Sleek heeft ook mooie spullen idd. De nars orgasm blush dupe is top! Oogschaduwpaletjes vind ik weer minder.
Aziatische bb Cream vind ik ook fijn (sommige dan). Ik koop ze op iherb. Heb nu een mushroom...iets , weet de naam niet meer maar iets met mushroom iig. heel fijn!
Bekijk bijlage 585042 Sleek! Weet niet of het in NL net zo bekend is als hier. De Rose gold is echt de perfecte dupe van de Nars blush.
Ik ben vooral geïnteresseerd in wenkbrauwproducten. Ik heb bijna geen wenkbrauwen door jarenlang veel te veel te hebben geëpileerd. Vanmiddag ga ik kijken of ik de Catrice Slim’Matic Ultra Precise Waterproof wenkbrauwpotlood (wat een naam zeg, een hele mond vol) kan vinden. Die schijnt ook goed te zijn. En over de Maybelline Brow Satin heb ik ook goede dingen gelezen.
Ja wimpers die uitvallen is normaal. Wimpers die afbreken is wat minder. Staat heel raar hoor. Een oog met alleen nog wat halve wimpers.
Ik zou je adviseren even langs de Douglas te gaan met een Benefit counter. Benefit babes zoals ze worden genoemd zijn erg goed in het creeren van goede wenkbrauwen, en de juiste producten