Otillie, Phileine, Anna, Floris, Sophie, Cathelijne, Hugo, Emma, etc.. Kaknamen dus, kan er niets aan doen
Odette! Ik vind het zo'n mooie elegante naam maar mijn omgeving zien er suffe oude dames bij haha dus dat gaat hem niet worden
Oohh ik heb dat met de naam Madelief ❤ Vind ik zo'n mooie naam. Maar helaas, m'n man vind het 3x niks.
Géza voor een jongen. Ik kreeg hem er niet door bij mijn man. En Nathan (Nederlandse uitspraak). Ik heb ook nog Gideon geopperd maar dat was meteen een dikke nee. Bénédicte. Dit zou één van de doopnamen worden als we een meisje hadden gekregen. Echt prachtig. Wel een beetje raar als roepnaam bij onze oerhollandse achternaam. Verder vind ik Thirza en Rivka hele mooie namen maar ik betwijfel of ze mijn mans goedkeuring kunnen wegdragen.
Cato vind ik echt super leuk. Maar gaat het nooit worden. Waarschijnlijk komt er sowieso geen kindje meer
Lilou vind ik prachtig maar vindt mijn man niets. Mei hoorde ik pas ergens, ook een prachtnaam maar weet niet of ik dat aan zou durven.
Naveen. Maar dat past niet bij een kindje van ons (hoge kans op een bleke huid en blond of rood haar)
Britt, maar mijn vriend heeft daarbij de associatie van Britt Dekker en vindt de naam daarom helemaal niks
Wij vinden Lilou ook super leuk! Maar mn zoon heet L.ouis, dus vind het net niet passen met elkaar. L.ouis & Lilou