Ik vind het geweldig! Lieve maar beetje uitzonderlijke familie. Super bijdehand kindje! Wat vinden jullie ervan?
Ik vind het geen leuk programma. Ik heb medelijden met dat meisje. Ik vind het toch een soort uitbuiting van dat kind.
Ik vind het echt ziek Zieke Amerikaanse "over the top" uitbuiting van een familie die niet al te slim is... Bah
Ooohjee, ik heb dat laatst proberen te kijken, maar heb niet eens de hele aflevering gezien! Wat is dat slecht haha!
Ugh ik vind het zulke lelijke en vieze mensen, ik zie ook niet wat ze überhaupt op een beauty contest doet, ze heeft gewoon flink overgewicht dat kind en daar vind ik niets schattigs aan...
ik probeerde het gisteren te kijken. Maar na 10 minuten heb ik het afgezet. pfff super irritant programma zeg
Amen! Ik had het laatst aanstaan, maar heb het snel afgezet. Wat een verschrikkelijke familie, en zo zielig dat ze allemaal (flink) overgewicht hebben..
Ik kende het niet dus net even opgezocht. Maar het gaat dus om zo'n miss verkiezingen meisje? Van een jaar of 4/5? Nee daar kijk ik uberhaubt al niet naar..
Ik zit nu een stukje te kijken, je hebt wel voor ieder wat wils zeg. Overgewicht (ma aan t afvallen??), ze doen aan couponing, beauty contest, tienerzwangerschap.
Ik vind het echt een verschrikkelijk programma, vond die aflevering van toddlers and tiara's al vreselijk van hun. Die moeder krijgt dr ogen niet eens open joh en zat gewoon te boeren tijdens dat interview. Dat kindje tja die doet na wat haar geleerd word, vind het echt sneu. Ze is echt veel te dik (net als de rest van die familie) en omdat ze allemaal wat apart zijn word daar nu een programma voor gemaakt als leedvermaak. Nee ik vind het niks. Vond die aflevering van South Park wel grappig die ze hebben nagemaakt nav die aflevering van toddlers and tiara's haha
wat zal er gebeuren als het meisje in de "echte" wereld komt en haar verteld wordt dat ze helemaal niet mooi is? vind het heel apart dat dat meisje zoveel verkiezingen wint want het spijt me zeer maar wat een lelijk kind! net als de rest van haar familie btw...
Vanmiddag gezien en ik heb flink zitten lachen hoor! Die vent zat steeds in een leeg flesje te spugen haha hoe mega smerig is dat.
Hahaha hier moest ik echt om lachen Ik vind het overigens wel grappig om naar te kijken Zag het gister voor het eerst. Hoeveel afleveringen zijn er al geweest? Zag dat het iedere dinsdag kwam? Ik verbaasde me erover hoe het meisje er i het dagelijks leven uit ziet en tijdens een verkiezing lijken 2 totaal andere meisjes als zij der haarstukje, nepgebitje etc in heeft Hoe oud is dat meisje? Ze is wel zeeeer bijdehand voor der leeftijd
Lees op Wikipedia dat ze $50.000 per aflevering krijgen ?? en er zijn 10 afleveringen gemaakt, dus een half miljoen?? Wow! En seizoen 2 is nu bezig in Amerika en krijgt weer 10 afleveringen