Haha, deze dan: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=774886846008717&id=365076723656400&hc_location=ufi
Ahw die blije hond! Zo blij dat ie ook kan springen nu! Die met het verdwaalde puppy is ook schattig maar de eerste vind ik toch leuker
Het is wellicht handig om te weten dat het in Engeland heel normaal is om 's nachts vossen, dassen, eekhoorns en egels in de tuin aan te treffen. De dierkeuze komt dus niet uit de lucht de lucht vallen...
Hahaha, ja, dat weet ik (ben niet helemaal wereldvreemd, en best anglofiel mijn avatar komt ook niet uit de lucht vallen ). Maar daarmee begrijp ik de grap nog steeds niet, vrees ik
😨 pardon? Heb je pas recht om te reageren als je tig reacties geplaatst hebt of is het omdat jíj niet tegen gesproken mag worden???
Ik snap hem ook niet hoor en vind het ook niet grappig, maar goed ik hou sowieso totaaal niet van Britse humor dus dat zal ook niet mee helpen...
Het is meer aandoenlijk dan dat het humor is denk ik. Ik vind het zelf wel een erg leuke reclame. Als ik in Ierland ben zap ik tijdens de reclame niet zo snel weg als dat ik Nederland ben
Heerlijk zo'n feel good reclame! Nu begrijp ik ook waarvan die hashtag vandaan komt, die zie ik de laatste tijd vaker online voorbijkomen bij engelse vrienden.