Probeer anders als je matras open kan (die van mij heeft een rits) baking soda erop doen en dan in de was.
moet je wel de goede bleek hebben, sommigen doen nauwelijk iets. dunne bleek is sowieso waardeloos en ik heb in het verleden veel soorten gebruikt. Ik gebruik nu echt alleen nog maar glorix voor dit soort grapjes, aangezien wij (ik en dochter tenminste) heel veel wit dragen. En dus ook wel eens vlekjes/grasplekken/modderplekken die er niet uit willen enz hebben. Dan gooi ik de witte was in de gootsteen met heet water en flink wat bleek, laat het een half uur intrekken en dan gaat het de was in.
Ik heb het nooit geprobeerd, maar mijn oma’s tip was in een (dubbele) vuilniszak met spiritus nacht laten liggen en dan zou het vuil er makkelijk vanaf moeten komen. Bij onze oven kosten rooster rond de 15/20 euro dus ik koop zelf gewoon af en toe een nieuwe...
Thnx voor de tip Heeft er iemand ook een wondermiddel tegen bellenblaasvlekken? Echt al alles geprobeerd en krijg ze er niet uit. Zitten in een knalgroen shirt en de vlekken zijn bruinsig geworden
Die tip zoek ik ook nog, als het meteen uitgespoelt word niets aan de hand, maar als het eenmaal is ingetrokken is het drama.
Dasty!! Echt wonderspul voor vetvlekken.meestal zat ik met een schuursponsje te boenen.maar dit spray je in even laten inweken. En je kan het net een doekje weghalen