Sorry meiden, maar ik word er zo onzeker van. Ik ben nu 23 weken zwanger en ik voel nog niets. Een aantal weken geleden voelde ik elke dag een paar plopjes of zo iets. En maandag voelde ik volgens mij iets. Maar sinds die tijd niets meer. Is dat normaal voor 23 weken? Voel me ook zo'n zeur als ik de vk ga bellen. Maar ik moet er steeds aan denken. Ik weet dat mijn placenta aan de voorzijde ligt. Wie heeft dit nog meer (gehad)?
Hoi, ik zou gewoon je vk bellen. Als je placenta ervoor ligt, dan is het ook moeilijk te voelen. Plus het feit, dat je baby veel slaapt nu. Plus het feit, dat ie wel lekker verticaal kan liggen en dus niet tegen de wand aankomt. En zo zijn er meerdere redenen, denk ik... Gewoon bellen hoor, jouw lijf, jouw kind Sterkte!
ik ben nu 19 weken zwanger en voel ook nog helemaal niks maar ik weet wel dat mijn placenta aan de voorkant ligt, hebben ze me verteld bij de vwpunctie. het is wel raar want ik krijg al een dikkere buik maar je voelt niets. ik zou de vk bellen als je, je zorgen maakt. ik heb een angelsound gekocht en sinds 2 weken kan ik als ik goed zoek af en toe de hartslag vinden en dat stelt me weer gerust.
ik heb ook een voorliggende placenta maar ik voel de baby echt wel duidelijk! en we zijn net zo ver! het kan zijn dat die veel slaapt maar dan nog moet die zijn beweeg uurtjews hebben! anders moet je gewoon ff je vk ff bellen! liefs liesje
Ik voel de kleine sinds deze week echt schoppen,(We voelen het nu ook vanaf de buitenkant) maar daar voor was het telkens ook iedere keer een paar plopjes en soms een paar dagen helemaal niets. Ik heb ook de placenta aan de voorzijde liggen en ze hebben mij keer op keer verteld op het ziekenhuis, dat het nog wel even kon gaan duren voordat ik wat ging voelen. Ik geloof dat je vanaf 27 á 28 weken normaal de kleine elke dag zou moeten voelen, weet alleen niet of dat ook zo is, als de placenta aan de voorzijde ligt.
Mijn placenta ligt ook voor. Tot 26 a 28 weken voelde ik soms ook hele dagen achter elkaar niets. Heel nogmaal vertelde de gyneacoloog mij (ik was er ook erg onzeker over). De placenta remt de bewegingen van je kindje tegen de buikwand en je voelt dus minder dan anderen. Het kan ook zijn dat je kindje flink aan het groeien is, hij is dan veel stiller. Maak je geen zorgen, tot de 28 weken hoef je je kind niet elke dag te voelen. Ik ben nu 37 weken en voel nog steeds best weinig, alleen porren en duwtjes maar geen schoppen. Normaal omdat die placenta dus voor ligt... succces
Ja hoor, ik had precies hetzelfde als jij. Ik was ook zooo onzeker en ik ging wel naar de VK om het hartje te luisteren. Ze zei dat ze het niet nodig vond omdat het normaal was om nog niks te voelen (ook placenta voor) maar als ik wilde komen mocht dat uiteraard dus dat heb ik gedaan hiihi Het zit wel goed, maar we zijn soms wat onzeker he. succes meid
Ik mag dadelijk komen van de vk. Ik voel me nu zo'n ontzettende zeurpiet! Maar ik ken mezelf, morgen heb ik vrijgezellendag (van mezelf yeah!) en dan kan ik waarschijnlijk niet genieten dan denk ik bij alles....is dit het? Dus hopelijk is dadelijk alles goed!
Ik moet zeggen in de 19e en 20e week voelde ik haar heel duidelijk en paar keer per dag. Nu is het heel weinig en voel ik haar nauwelijks.
Het hartje klopte gelukkig en het kindje was gegroeid! Ik moet hem dit weekend wel gaan voelen, anders krijg ik een extra echo. Nu maak ik me daar weer zorgen over natuurlijk! Want wat zou er dan mis kunnen zijn? Pfff zo kan ik nooit genieten van ons meisje! Maar ik ben blij dat ik gisteren het hartje gehoord hebt.
meis geniet van je vrijgezellen feest je zal je beeeb heus snel gaan voelen maar ik snap je wel hoor meis mijn placenta ligt ook voor ik voel de baby af en toe dan wel al maar dit is dat ook mijn tweede dus ik weet een beetje wat ik voelen moet. komt allemaal ok veel plezier met je feest