Het enige wat ik vanaf het begin heb zijn ... pukkels. Voor de rest heb ik eigenlijk nergens last van. Af en toe dikke enkels (alleen als het warm is) of beetje moet (aan het einde van de dag). Dus ik mag helemaal niet klagen! Gr, Danielle
Pukkels! Dat was ik nog vergeten op te schrijven! Heb van mijn leven geen pukkels gehad, ook niet in mijn puberteit (eentje af en toe, maar echt heeeeeeeeeeel weinig) en nu wel! Zullen de hormonen zijn zeker? Ik moet altijd lachen als ik de boekjes lees, waarin staat dat je huid toch o zo mooi is tijdens de zwangerschap. Bij mij in ieder geval NIET!
Hihih inderdaad. Ik heb echt een hele gave huid van mezelf, ik heb nooit een pukkel of puist gehad maar nu kan ik ze eraf krabben. Het is echt heel lelijk. Ik dacht ook daarom. Het moet wel een meisje zijn hihi, ze zeggen toch weleens: Een meisje pakt de schoonheid van de moeder, en een jongetje geeft zijn moeder juist schoonheid. Nou bij mij klopt het.
Tot aan de 39 weken super zwangerschap gehad! Geen kwaaltjes! Laatste weken in het ziekenhuis vanwege de bloeddruk... Was wel jammer maar al met al mag ik niet mopperen.
haha wees hartstikke blij meid! ik heb echt een ***zwangerschap gehad. eerst 18 weken misselijk en elke dag overgeven, dan bk vanaf week 12 ongeveer en dan ontzettend veel aankomen en heel veel vocht vasthouden! bah ik vond het zwanger zijn echt vreselijk, maar heb er desondanks iets prachtigs voor terug gekregen. ben echt super trots op mijn kleine meid noa!
Ik heb tot nu toe gelukkig ook niet zo veel te klagen gehad... In het begin alleen erg moe... En nu merk ik ook dat ik wat moeier wordt maar daar houdt het wel mee op... Ik moet er nog 6 dus ben benieuwd wat de laatste loodjes me brengen. Laat het maar gewoon over mee heen komen dan zien we het wel