Mijn dochtertje van net 1 heeft sinds 2 dagen her en daar een rood bultje.. Denk nu 4.. Dacht dat het muggenbultjes waren maar omdat er steeds bijkomen twijfel ik nu of het geen waterpokken zijn? Iemand?
Ziet er wel een beetje als een beginnend waterpokje uit. Als het ze zijn, dan weet je het morgen zeker! Ik heb bij de oudste ook een dag gedacht aan muggebulten, maar het uitbreiden gaat zo snel dat er een dag later echt geen twijfel meer is.
Onze oudste heeft hier alleen nog de waterpokken gehad .. Maar ook zij had maar een paar bultjes en de 3e en 4e dag kwamen er steeds meer en meer ... Dus het zou heel goed kunnen.
Hmmm nu weer een bultje erbij op haar wang.. Verder geen uitbarsting.. Kan dat bij waterpokken ook langer duren?
Aiiii Ik ben benieuwd dan bij ons.. muggenbult of waterpok.. Op het KDV konden ze het ook niet vertellen vanochtend.. Ze vonden het er wel op lijken maar ze zeiden dat ik het dan einde dag wel zou weten.. Ik ben benieuwd want ze heeft er nu ongeveer 3 en is 4 dagen geleden al begonnen.. Zet toch niet heel erg door..