Haha ik had beter lekker uit eten kunnen gaan van al het geld dat ik verspild heb aan de digitale CB troep. Kort samengevat deelt die zwangerschapstermijnen in op een manier die het ziekenhuis niet ondersteunt 6 weken gaf bij mij nog steeds 2-3 aan. Met 6 weken en 5 dagen pas 3+. Nou, zie banner Kortom, maak je niet te druk hoe moeilijk het ook is en ga lekker wat leuks doen van het geld dat je bespaart op de clearblue rommel
Hier met 4+5 al een 3+. Ik had wel al op 9dpo een hele mooie test dus zal misschien nog wel wat vooruit gezet worden. Wanneer had je je eerste duidelijk test? Proficiat btw!
Als je het geduld hebt om een paar dagen extra te wachten zou ik dat doen...Hier ook veel geld verspeeld en veel stress gehad door de CB. Op exact 4 weken had ik 2-3 maar pas 11 dagen later op 5+4 de 3+. Ik was er al van overtuigd dat het mis was maar ons klein ventje ligt hier toch in mijn armen
Ik testte op wat ik dacht 4+6 een 3+. Met de termijn echo 1 dag vooruit gezet, dus dan zou het met exact 5 weken geweest zijn