Oeps....vergeten!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiz, 19 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Natuulijk was ook deze as moeder op de hoogte van de 20-weken echo, maar de VK blijkbaar niet echt....
    Toen ik een afspraak had voor de eerste echo, bleek ik een week verder dan verwacht (12 ipv 11 weken), de volgende afspraak bij de vK stond toen al gepland, en die was schematisch gezien ook een week te laat (met 17 weken ipv 16). Omdat wij op vakantie gingen naar de schoonfamilie op het moment dat ik 20 weken zou zijn, had ik dan ook al een pretecho gepland, zodat wij de DVD mee konden nemen. Deze is gedaan toen ik 19 weken en 2 dagen was. 2 weken daarvoor was ik dus bij de VK, maar met de pretecho in het vooruitzicht heb ik zelf ook even nergens aan gedacht....
    De volgende afspraak bij de VK was weer een week te laat (schematisch gezien) op de dag dat ik 21 weken en 3 dagen was.
    Toen vroeg ze: 'Heb je nog nagedacht of je een 20-weken-echo wilt?'

    Pardon??? Er is met mij nergens over gepraat!!! Oeps...foutje dus! Waarschijnlijk te wijten aan het niet kloppen van het schema ed, maar natuurlijk wilden wij de kleine nog wel een keer bekijken!
    Dus ineens was er spoed bij, want die echo moet plaatsvinden tussen de 18e en de 22e week (en ik ben vandaag dus 22 weken zwanger!).
    Dus vorige week woensdagavond kreeg ik papieren mee voor de 20-weken-echo, en de opdracht om donderdag het ziekenhuis te bellen. Heel fijn, had ik op die donderdag een studie-dag van mijn werk, dus niet zo maar de gelegenheid om te bellen. In elk geval lukte het na 20 keer proberen om het ziekenhuis aan de lijn te krijgen. En ja raadt het al: die zaten helemal vol! Ik heb meteen de VK gebeld, om te vragen wat nu te doen. Ze zou me terug bellen, en dat duurde echt 1,5 ur, voordat er gebeld werd. Ze hadden nog een afspraak voor me kunnen regelen ergens anders. Morgenvroeg om 8.30u wordt ik verwacht!

    Lekker weer even kijken naar die kleine druif!
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Leuk meid dat je je kindje weer een keertje gaat bekijken ik heb pas de termijnecho gehad en ik zou het nu wel weer willen zien haha.
    Veel plezier morgen!

    Liefs, misspuma
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat is dan ook op het randje zeg!
    Maar wel leuk om weer even te kijken!
     

Deel Deze Pagina