hallo allemaal, Ik moet het echt ff kwijt, laatste week voor NOD is aangebroken...en ik word er nu al gek van Dit zijn mijn volgende symptonen, wie herkent er iets van??: - zeer gevoelige tepels - veel lage rugpijn - met vlage misselijk en dingen smaken soms anders dan ik me herinner - behoorlijk moe - steken in lies en vlak bij eileider (rechts vooral) - rommelende darmen - kan ontzettend veel eten! - vieze smaak soms in mijn mond - dikke witte creme achtige afscheiding (sorry, wist niet anders te beschrijven) maar plakt niet zoals bij vruchtbare dagen... - puntje van tepels waren ook paar dagen wit geweest...nu weer oude kleur Wie o wie herkent zich hier in?? Het is pas ronde 1 voor ons, dus het kan natuurlijk alle kanten uit gaan..Maar een zwangerschap zou wel heeeeeel leuk zijn!! (maar ga er niet van uit) Groetjes van een onzekere dame...
Hoi, Tja je schrijft precies op wat ik voelde deze keer en toen bleek ik zwanger te zijn, maaaaaaaaaaaaaaaar het is inderdaad je eerste ronde en het is nog zooooo vroeg dat het inderdaad echt alle kanten nog op kan gaan. Het enige dat je kunt doen is helaas afwachten. Ik duim voor je
Hoi Esther, Bedankt voor je berichtje...maar wel een heel leuk berichtje!!! hihi... Ik weet dat het zeker nog alle kanten kan uitgaan, maar het is zoooo spannend! Mijn 2 zussen waren ook gelijk zwanger, dus zou mooi in het rijtje passen Ik zie dat je 6 weken bent, gefeliciteerd!!!! Fijn zeg, hopen dat alles goed gaat. Zeker moeilijk om je mond nog te moeten houden of niet?
Ja ik heb het er deze keer moeilijker mee om mijn mond te houden dan de vorige keer hahahaha. Nog een week wachten tot eerste echo en als die goed is mogen de opa's en oma's en tante/oom het weten. Die zien het toch al bij me dus dat scheelt. Mijn duimen draaien heel hard voor je hoor!!
Hoi! Nog een weekje wachten, maar dan mag je wel geweldig nieuws vertellen aan je familie!! Hoop dat alles goed gaat, en dat je maar een gezond kindje mag krijgen. Want het lijkt mij allemaal toch wel heel spannend, vooral de eerste paar weken waarin altijd van alles kan gebeuren...Maar altijd positief denken toch? Bij mij wordt het ook een hele lange week, wil gewoon graag weten of ik zwanger ben of ongi word. Ik probeer me gewoon voor te houden dat mijn lichaam mij voor de gek houd, ook al zou ik het natuurlijk erg jammer vinden...Hele tijd denk ik dat ik eerder ongesteld word, maar dan kijk in mijn onderbroek en ligt er weer witte afscheiding (sorry voor termen, maar het went vast wel bij alle verhalen die we lezen) We zullen zien, we gaan van het ergste bij mij uit, dan kan het alleen maar meevallen!! Haha... Wanneer mag je volgende week?