Wanneer avond fles weg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boommm, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vanaf wanneer stopte jullie met de late avond fles? Hier wordt ze eigenlijk al twee maanden niet meer wakker voor de fles, maar geven we hem terwijl ze slaapt. Ze drinkt hem wel helemaal leeg dan. Ze slaapt nu sinds een paar dagen de hele nacht rond (19.30-08.00), tot voor kort kreeg ze naast de avond fles ook nog een kleine nacht fles.
    Dochter is wel aan de kleine kant. Kinderarts zegt dat we hem opzich weg mogen laten maar de flessen overdag dan wel groter moeten, maar die drinkt ze dan weer niet leeg.
    Dus was even benieuwd wanneer bij de meeste kinderen de avondfles eraf ging?

2. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik ben het van alles op verzoek. En ik denk dat kinderen heel goed zelf kunnen bepalen wat ze wanneer nodig hebben.

Dus ik zou zeggen.. Komt ze zelf niet meer? Zou ik het achterwege laten. Als ze hem nodig had gehad dan zou ze zich echt wel melden:D

3. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Hier met 6 maanden gestopt.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ja dat is waar! Misschien vanavond dan maar eens overslaan om te kijken wat er gebeurd.
    Vind het alleen zo lastig omdat we proberen haar aan te laten komen en ze die grotere flessen overdag gewoon niet opdrinkt. Die kinderarts geeft ook niet echt een duidelijk antwoord dus wordt er rete onzeker van haha.

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Wij hebben het ook op verzoek gedaan en rond de 7 weken heeft ze de laatste fles tussen 19 en 20.

Zou het gewoon eens proberen. Zeker als ze er al niet meer zelf voor komt.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier gewoon uit geprobeerd na de 7-8 maanden. Op een gegeven moment hebben wij gewoon de fles klaargezet, maar zogenaamd 'vergeten'. Een enkele keer kwam hij hem om 02:00 's nachts toch vragen, maar na een aantal keer was dat klaar. De laatste fles krijgt hij hier meestal rond 19:00/19:30.

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    ik zou het ook gewoon een keer proberen, kies dan wel een dag dat je uit kan slapen zodat een gebroken nacht er niet erg uitmaakt.

misschien dat ze overdag wel meer gaat drinken als de avondfles eraf is.

Deel Deze Pagina