Het zoontje van mijn vriendin wordt volgende week gedoopt en wat is dan leuk om te geven...ik heb dit nog nooit meegemaakt dus weet ook niet of het normaal is om wat te geven.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Bij ons wordt er meestal niets gegeven Als je echt iets wilt geven dan hoort vind ik niet echt speelgoed ofzo, meer iets waar hij dan later een herinnering ofzo aan heeft.. maar wat precies even geen inspiratie voor sorry XP
Wij kregen bij de doop bijvoorbeeld de eerste kinderbijbel en een boekje met doop versjes en verhaaltjes. Gewoon iets kleins. We hebben ook speelgoed gekregen, maar dan wel met een bijbels tintje eraan
Bestekje met naam erop graveren is erg populair!! En anders een bestekje met een figuurtje erop als graveren te duur is!
Ik heb laatst vrienden een blokkenverhaal van noach gegeven (kun je bestellen via bol.com). Kinderen kunnen dan een toren bouwen en leren ook het verhaal van Noach. Erg leuke plaatjes ook! Er was trouwens deze week al eerder iemand die een topic net als dit startte. Misschien staan nog meer tips in?
Wat wij tot nu toe bij vrienden hebben gedaan is idd een bijbels leesboekje, bv de ark van noah oid. Groet
Ik zou ook voor een boekje met een bijbelverhaal gaan. Vaak kun je voor een paar euro wat krijgen en voor deze gelegenheid hoeft het echt niet duur te zijn. Ik ken Emmen verder niet, maar even googelen levert me dit adres op van een evangelische boekhandel waar je misschien even kunt snuffelen voor een leuk kleinigheidje? Sola Scriptura Evangelische Boekwinkel - Boekhandels Wilhelminastraat 54 7811JE Emmen
Je hoeft niet per se iets mee te nemen hoor? Of een mooie kaart als aandenken misschien. Wil je toch echt een kadootje dan vind ik een boekje over een bijbelverhaal wel het leukst, die hebben wij ook heel veel gekregen bij de dopen van onze kinderen. En dan je naam erin, heb je een heel leuk aandenken. Maar er gewoon bij zijn is misschien wel het leukste kado!
Ik zou idd even kijken in een evangelische boekwinkel. Een cd is misschien ook wel leuk. Deze serie zijn wij aan het sparen en zijn niet zo duur. Eerlijk = Eerlijk (deel 1) - CD - GMI1267 - Gospel.nl
Wij kregen na het dopen onder andere een kinderbijbel (met 365 verhaaltjes om voor te lezen) en een luikjesbijbel. Erg leuk! Maar niet iedereen gaf een kado hoor en dat was ook niet nodig! Wat hier momenteel zelf favoriet is bij onze dochter, is het boekje God houdt van jou. Het is een kleurig boekje met dikke kartonnen pagina's en binnenin puzzelstukken (groot, een konijn wat je kunt voelen, een spiegel, etc) Ze zijn er ook in andere varianten. (L. Rock - God houdt van jou - Boek - 9789026619779 - Gospel.nl)
Tandendoosje of spaarpot met zilverlaag of van zilver doenhet ook goed. Little people heeft toch de ark van noah? Is ook leuk.
Hey dames allemaal heel erg bedankt ..als ik nu niks vind dan weet ik het ook niet meer haha..ik ga van de week eerst ff bij het winkeltje kijken ...