Gewetensvraag...

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiz, 27 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wow..... mooi hoor... zie het als een goedmakertje voor al die barre jaren... :D

2. Niet meer actief

Ik zou het niet houden, want aan de hand van het pakketzegen kunnen ze zien dat hij bezorgd is. TPG meld namelijk alle pakketten af als deze bezorgd zijn, wel of niet getekend maakt niet uit.
    Enne welke verzekeringsmaatschappij was/is dat?
    Want ik heb momenteel ook wat problemen ivm te veel betaald.....en nog steeds niet terug gehad (7 maanden terug al)

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja als ze dat al doen, hebben ze bewijs dat het bezorgd is, maar geen bewijs dat dit bij haar was geleverd... !!! ;)

en dan wordt het een strijd die zij gaan verliezen !
    mar ik denk niet, dat het zover zal komen hoor :rolleyes: :)

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik zou het gewoon houden en net doen alsof je neus bloeid!
    en als ze contact opnemen moet je gewoon zeggen dat je dit pakket als goedmaker ziet!

5. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    houden en lekker van genieten !!

6. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Jeetje welke verzekeraar heb jij!!? Zo' n pakket wil ik ook wel ;) Lekker houden er is niemand die het komt controleren hoor, weet ik zeker.

7. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Verleidelijk hoor. Ik zou ook gewoon gebeld hebben, als ze zo slordig zijn dan doen ze er misschien niks mee en heb je 'm eerlijk verdient. Heb je ook geen last van je geweten. Tenminste ik zou NIKS illegaals voor mijn kindje willen gebruiken of in de wacht slepen. Zo denk ik erover. daar zou ik dan over piekeren de hele tijd.
    Maar ik snap dat jij helemaal klaar met ze bent en dat je het liefst niks wil zeggen, maar dan moet je wel weten wat je gaat zeggen als ze straks aan de bel trekken.

Nou ja wat je ook besluit het is goed overwogen want anders zou je niet onze mening vragen dus de keuze is aan jou :D
    Doet ze het of doet ze het niet :(: :(: :(: :(: :(: :(:

Deel Deze Pagina