Gewetensvraag...

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Misschien valt het op dat moment bij 7,50 wel op, maar ik betaal ook regelmatig een paar euro teveel en daar ga ik niet over mauwen.

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb je tijd teveel ofzo dat je helemaal terug gaat naar een winkel omdat een ander een fout maakt?

Biny vindt dit leuk.
  3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Over een paar euro zou ik dat ook niet doen, tenzij ik er ter plekke achter kom. Mauwen vind ik een overdreven woord.
    Maar 3x 7,50 zou ik wel even melden, zodat het geen 4x wordt of nog vaker. En als ze het terug zouden willen - wat ik betwijfel, dat is volgens mij super lastig te regelen in zo’n systeem - zou ik het terug geven.

Marsepein, einad en Paardenbloem vinden dit leuk.
  4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Waarom meteen zo’n sneer als iemand gewoon iets eerlijks doet? Ik zou het voor een paar euro ook niet doen, maar kat ook niemand af die het wél doet. Ik vind dat juist heel aardig, dat iemand daar de moeite voor neemt.

LisbethSalander, Marsepein, einad en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.832
    18.554
    113
    Vrouw
    Dat is een ieder z'n eigen keuze toch, om het wel te melden of niet. Om terug te gaan naar een winkel of niet.. maakt je niet beter of slechter.
    Heb zelf ook eens gehad in een tuincentrum das ze ipv 2 bloempotten, maar 1 hadden aanslagen. Kwam daar thuis pas achter dus dacht 'ja jammer, ga niet weer een halfuur terug rijden om het te melden'. Ik zie het dan maar als een mazzel momentje.
    Zulke dingen gebeuren echt niet dagelijks en een winkel zal er ook zeker niet failliet door gaan..

6. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Dank je! Ik heb zeker geen tijd teveel, maar het is hoe ik ben. Ik ben graag eerlijk en behandel een ander (persoon of organisatie maakt niet uit) zoals ik behandeld wil worden.

Mvm2018, Eppo82, Claprose en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Is niet als sneer bedoeld, maar ik vraag mij oprecht af waarom ik voor bijvoorbeeld 2 euro terug naar de winkel zou gaan met mijn hebben en houden, ik heb echt wel wat beters te doen.
    En ja soms pakt het positief uit en betaal ik minder, en soms pakt het negatief uit en betaal ik meer dan zou moeten. Overkomt mij maandelijks dat er wat mis gaat.. Zonde van je tijd i.m.o.

8. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Maar nu de belangrijkste vraag...

Hoe krijg je een coupon van €7,50 bij lidl? :D
    Wij doen alle boodschappen daar, altijd met lidl app. Maar ik vind de aanbiedingen nou niet echt top bij mij.

En het enige wat ik daar gratis krijg zijn die boodschappen van die meter, bij elke €50 :roflmao:

9. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik deed dat dus wel altijd. Als ik teveel terug had gekregen ging in terug. Als er iets bezorgd werd was niet voor mij was dan melde ik dat.
    Maar daar ben ik mee gestopt. Tenminste dat probeer ik...
    Het is vaak echt heel veel werk. Super lang in de wacht en dan willen ze je nog niet helpen omdat je niet de juiste code hebt of weet ik wat.
    Dus ik zou niks doen en gewoon de app gebruiken zoals ik altijd deed en er vanuit gaan dat het vanzelf een keer over zal zijn. Maar zou hem ook niet extra gaan gebruiken.

10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Noem me maar gewetenloos ik zou en niet terug gaan en ook nog extra gebruik maken de komende 2 weken.

lidu1, Biny en Amaranthas vinden dit leuk.
  11. Ik had een product gekocht wat na 2 dagen ineens 7.50 goedkoper was en geen aanbieding, gewoon een prijswijziging. Dit gemeld en als compensatie kreeg ik 7.50 compensatie gestort op de app maar het ging er dus vaker af.

Mammaaa vindt dit leuk.
  12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik heb het gehad bij de kruitvat. Kocht 2 buggy’s. Nouja, dat dacht ik, en ik had hulp gevraagd aan iemand daar. Bleek dat ik er 4 had, ipv 2. Er zaten 2 buggys’s in 1 doos!

dus 4 buggy’s voor t geld van 2 buggys’s. Ik ben met 2 buggys’s teruggegaan. Heb deze teruggebracht. Want: ik kom elke week in die winkel. Ik vind dst zoiets hoort. Ik voel me er niet prettig bij. Ik moest ze bijna overtuigen dat ze dit terug moesten nemen omdat dit een fout was.

ik ben een paar jaar verder nu en als t bog een keer gebeurt weet ik niet of ik t weer zou doen.

einad en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik zou het gewoon zo laten. Niet jouw fout.

14. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik kreeg 5 euro compensatie toen ik contact opnam met de klantenservice. In de winkel kon de app niet gebruikt worden, dus mijn vraag was eigenlijk of ze de bon dan nog handmatig konden toevoegen (i.v.m. die spaarmeter). Dit ging niet. Het was best wel een dikke bon van 90 euro, dus dat was erg jammer. Toen kreeg ik die 5 euro als compensatie. Prima oplossing vond ik.

Mammaaa vindt dit leuk.
  15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Maar ik vind een product extra krijgen waar je niks aan hebt wel iets anders dan onterechte korting.
    Ik zou die buggys ook terug hebben gebracht.

Deel Deze Pagina