Thuis sporten met youtube filmpjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Knabbelvanbabbel, 19 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knabbelvanbabbel

26 sep 2020
    60
    18
    8
    Vrouw
    Ik wil graag wat meer bewegen, een paar kilo afvallen, meer conditie en gewoon mezelf fitter voelen lichamelijk en geestelijk.

Nu lijkt het me wel wat om dit dus thuis via youtube filmpjes te doen. Zie vaak dat soort filmpjes voorbij komen met een volledig sportprogramma van 30 min.

Maar welke zijn nu echt fijn om te doen en goed vol te houden? Iemand hier wie dit ook doet?

2. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Chloe ting

3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik kijk geen YouTube filmpjes, maar krijg online les via zoom. Heel fijn want je word gemotiveerd maar ook gecorrigeerd mocht je een oefening niet huis uitvoeren.

4. Gl0ria

Gl0ria Niet meer actief

30 days shred
    Emily sky fit
    Kayla Itsines

5. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb in de eerste lockdown veel thuis gesport. Ik gebruikte meerdere youtube filmpjes die ik samen had gevoegd tot een complete workout. Ik begon vaak met cardio en daarna eindigde ik met gewichten en een cool down. Bij mij hielp het heel goed, centimeters vlogen er af. Helaas zit ik sinds juni met een dubbele knie blessure waardoor ik s'nachts vaak uren wakker lig van de pijn. Sporten staat dus op een lager pitje dan ik zou willen.

6. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ik vind de cardio workouts van body project heel fijn en goed vol te houden.

Verder heb ik heel veel workouts van eva fitness/aerobic inc gedaan. Die vind ik erg leuk om te doen, dat is ook belangrijk;)

Hiermee ben ik al bijna 20 kilo afgevallen :)
    Heel veel succes!

femkes en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Fitnessblender en hasfit vind ik aanraders. Bij beiden kun je programma’s kopen of een lidmaatschap nemen, maar ook gewoon gratis workouts doen. Ik ben net weer begonnen met FB Strong, dat is een krachttraining programma van fitnessblender wat ik heb gekocht voor 15 dollar ofzo, ik vind zelf zo’n programma wel handig, hoef je zelf niet na te denken welke spiergroepen aan de beurt zijn. Ik spreid het wel wat meer uit, ik kom niet echt toe aan 5x in de week.

8. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Misschien kun je een thuissport clubje starten op het forum, dan sluit ik wel aan, mis momenteel vaak de motivatie en dan kan een clubje misschien helpen, haha ;)

9. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Ik vind blogilates heel fijn :thumup:

10. Knabbelvanbabbel

26 sep 2020
    60
    18
    8
    Vrouw
    Dankjewel allemaal!
    Ik ga vanavond kijken waf het beste bij mij past. Alles zal in het begin nog wel zwaar zijn aangezien ik totaal geen conditie heb haha

11. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hasfit beginner of low impact workouts

Deel Deze Pagina