Gewetensvraagje...

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 16 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou jij spieken?

1. Ja, ik zou mezelf niet kunnen bedwingen

74 stem(men)
    68,5%
  2. Nee, ik druk direct op reset zonder te kijken

15 stem(men)
    13,9%
  3. Ja en nee. Ik zou niet alles willen lezen enkel wat op mij/ de situatie van toepassing zou zijn

19 stem(men)
    17,6%
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dit.
    Ben veel te nieuwsgierig

2. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Ik zou alles lezen! En daarna smakelijk delen met mijn beste vriendin ;) met geheimhoudingsplicht natuurlijk... of niet, moeten ze maar niet zo stom zijn mij met al die onzin op te zadelen.

3. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

O ik ben extreem nieuwsgierig en zou mezelf echt niet kunnen bedwingen!

Zou een geweldige avond hebben met dat mobieltje...Whoehaha

Biny vindt dit leuk.
  4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.276
    25.746
    113
    Oké, misschien ben ik wel en muts ofzo, maar wat verwachten jullie allemaal te vinden op dat mobieltje. Mijn telefoon zou bv echt heel saai zijn, denk ik :roflmao: Alleen maar heel veel foto's van mijn kinderen, en brave whatsapp conversaties. Of zie ik iets over het hoofd...

Maar goed, ik zou het denk ik ook wel allemaal gaan bekijken. En al naar gelang de inhoud trek ik een wijntje open :D

fafa vindt dit leuk.
  5. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Zeker dat ik alles ga lezen. Lekker op de bank, wijntje erbij en lezen maar. Lijkt me heerlijk. Ik ben dan ook behoorlijk nieuwsgierig en kan echt blij worden van het ontdekken van geheimen.
    Ik kan trouwens wel heel goed geheimen bewaren.

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik heb nu even een persoon in mijn hoofd waarbij ik absoluut wel zou kijken ja :p

En bij andere? Bepaalde dingen zou ik wel bekijken ja.
    Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben.

7. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.013
    3.670
    113
    Waarom zou je een telefoon kopen van iemand die jou misschien niet moet ik zou die hele telefoon niet willen hebben.

dina88 vindt dit leuk.
  8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou op de resetknop drukken. Mijn leven is leuk zoals het ja en daar wil ik niks aan veranderen. Ik zou het niet fijn vinden om in iemands privé te snuffelen (als iemand zijn huissleutel if dagboeksleutel laat slingeren neem je toch ook geen kijkje in het leven van die andere persoon?) Daarnaast weet je straks heel veel waar je helemaal niks mee kan, welke de band ook nig eens ernstig kan verstoren.

9. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Ik zou niet verwachten dat wat erin staat over mij gaat. Wel benieuwd zijn naar de informatie die dus op de telefoon staat.

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou eerst bij deze persoon aangeven dat er nog van alles op de telefoon staat en daarna na overleg resetten, zonder te kijken.

Ik zou niet weten waarom ik naar informatie zou moeten zoeken of iemand mij leuk vindt of niet. Waar zou je zoiets in moeten zoeken? Ik heb geen aantekeningen over anderen op mijn telefoon te staan, hoor!;) Dus op de mijne vind je echt geen info over of ik je wel of niet mag. Ik ga niet andermans telefoon doorzoeken. Zonde van mijn tijd & lekker belangrijk!

littleladybug vindt dit leuk.
  11. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Haha leuke topic. Ik heb voor ja en nee gestemd.

12. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Helemaal dit. Gewoon diegene vertellen; overleggen of alles gewist kan worden. Zou dat andersom ook waarderen ook al staat op mijn telefoon weinig te vinden. Integriteit staat bij mij erg hoog in waarde:)

13. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik heb dat dus meegemaakt... met een mobieltje van mezelf. Mijn beste vriendin had even een reserve nodig, ik had nog een goedkoop mobieltje liggen waarmee ik chatte met andere mannen.. anoniem weliswaar en was ook single. Er stonden wel nog een paar pikante chats en smsjes in. Ze heeft mij dat laten weten, nadat ze ze gelezen had. Ik schaamde mij wel even, maar we hebben er dan beide hard om gelachen.

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heel eerlijk? Ik zou alles lezen. :oops:

En hopen dat er geen dickpics o.i.d. op staan want die hoef ik dan weer niet te zien. :roflmao:

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik zou alles lezen!

16. tuc

tuc Niet meer actief

Eerlijk?? Zoiets interesseerd mij geen moer. Als ik je echt niet mag ben je voor mij niet boeiend genoeg om zoiets te doorzoeken.

Sowieso verwacht ik geen hele aantekeningen over andere mensen in een telefoon.

17. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Het hangt er vanaf wie het is. Van sommige mensen zou ik lekker smeuïg alles lezen en met vriendinnen bespreken :evil::roflmao:. Maar van mensen waar ik bijv sowieso mee om wil blijven gaan (bijv familie ofzo) weet ik sommige dingen gewoon liever niet en zou ik dus uit zelfbescherm8ng niet lezen. Anders kost t alleen maar energie

18. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik zou mij niet kunnen bedwingen, ben veelste nieuwsgierig.

19. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Mijn interesseert het gewoon niet? Geen idee, ik probeer iemand te verzinnen van wie ik alles zou willen lezen, maar kan echt niemand verzinnen... Van mensen die ik leuk vind, respecteer ik sowieso de privacy - maar nog los daarvan interesseert het me echt niet :D En van mensen die ik echt niet mag interesseert het me nóg veeeeel minder...

Mijn telefoon is ook heel saai, je kan veel berichtjes lezen over bv plannen voor het avondeten. Interessant :D

Jippie vindt dit leuk.
  20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik weet het niet. Ik heb wel altijd het gezegde "wie afluistert zal niets goed over zichzelf te horen krijgen" voor ogen. Ik weet dat ik me vreselijk rot voel als ik iets naars over mezelf zou lezen.

Maar ik ben wel verschrikkelijk nieuwsgierig. Dus naja... Ik wee het niet :D

Deel Deze Pagina