Ik zou alles lezen! En daarna smakelijk delen met mijn beste vriendin met geheimhoudingsplicht natuurlijk... of niet, moeten ze maar niet zo stom zijn mij met al die onzin op te zadelen.
O ik ben extreem nieuwsgierig en zou mezelf echt niet kunnen bedwingen! Zou een geweldige avond hebben met dat mobieltje...Whoehaha
Oké, misschien ben ik wel en muts ofzo, maar wat verwachten jullie allemaal te vinden op dat mobieltje. Mijn telefoon zou bv echt heel saai zijn, denk ik Alleen maar heel veel foto's van mijn kinderen, en brave whatsapp conversaties. Of zie ik iets over het hoofd... Maar goed, ik zou het denk ik ook wel allemaal gaan bekijken. En al naar gelang de inhoud trek ik een wijntje open
Zeker dat ik alles ga lezen. Lekker op de bank, wijntje erbij en lezen maar. Lijkt me heerlijk. Ik ben dan ook behoorlijk nieuwsgierig en kan echt blij worden van het ontdekken van geheimen. Ik kan trouwens wel heel goed geheimen bewaren.
Ik heb nu even een persoon in mijn hoofd waarbij ik absoluut wel zou kijken ja En bij andere? Bepaalde dingen zou ik wel bekijken ja. Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben.
Waarom zou je een telefoon kopen van iemand die jou misschien niet moet ik zou die hele telefoon niet willen hebben.
Ik zou op de resetknop drukken. Mijn leven is leuk zoals het ja en daar wil ik niks aan veranderen. Ik zou het niet fijn vinden om in iemands privé te snuffelen (als iemand zijn huissleutel if dagboeksleutel laat slingeren neem je toch ook geen kijkje in het leven van die andere persoon?) Daarnaast weet je straks heel veel waar je helemaal niks mee kan, welke de band ook nig eens ernstig kan verstoren.
Ik zou niet verwachten dat wat erin staat over mij gaat. Wel benieuwd zijn naar de informatie die dus op de telefoon staat.
Ik zou eerst bij deze persoon aangeven dat er nog van alles op de telefoon staat en daarna na overleg resetten, zonder te kijken. Ik zou niet weten waarom ik naar informatie zou moeten zoeken of iemand mij leuk vindt of niet. Waar zou je zoiets in moeten zoeken? Ik heb geen aantekeningen over anderen op mijn telefoon te staan, hoor! Dus op de mijne vind je echt geen info over of ik je wel of niet mag. Ik ga niet andermans telefoon doorzoeken. Zonde van mijn tijd & lekker belangrijk!
Helemaal dit. Gewoon diegene vertellen; overleggen of alles gewist kan worden. Zou dat andersom ook waarderen ook al staat op mijn telefoon weinig te vinden. Integriteit staat bij mij erg hoog in waarde
Ik heb dat dus meegemaakt... met een mobieltje van mezelf. Mijn beste vriendin had even een reserve nodig, ik had nog een goedkoop mobieltje liggen waarmee ik chatte met andere mannen.. anoniem weliswaar en was ook single. Er stonden wel nog een paar pikante chats en smsjes in. Ze heeft mij dat laten weten, nadat ze ze gelezen had. Ik schaamde mij wel even, maar we hebben er dan beide hard om gelachen.
Heel eerlijk? Ik zou alles lezen. En hopen dat er geen dickpics o.i.d. op staan want die hoef ik dan weer niet te zien.
Eerlijk?? Zoiets interesseerd mij geen moer. Als ik je echt niet mag ben je voor mij niet boeiend genoeg om zoiets te doorzoeken. Sowieso verwacht ik geen hele aantekeningen over andere mensen in een telefoon.
Het hangt er vanaf wie het is. Van sommige mensen zou ik lekker smeuïg alles lezen en met vriendinnen bespreken . Maar van mensen waar ik bijv sowieso mee om wil blijven gaan (bijv familie ofzo) weet ik sommige dingen gewoon liever niet en zou ik dus uit zelfbescherm8ng niet lezen. Anders kost t alleen maar energie
Mijn interesseert het gewoon niet? Geen idee, ik probeer iemand te verzinnen van wie ik alles zou willen lezen, maar kan echt niemand verzinnen... Van mensen die ik leuk vind, respecteer ik sowieso de privacy - maar nog los daarvan interesseert het me echt niet En van mensen die ik echt niet mag interesseert het me nóg veeeeel minder... Mijn telefoon is ook heel saai, je kan veel berichtjes lezen over bv plannen voor het avondeten. Interessant
Ik weet het niet. Ik heb wel altijd het gezegde "wie afluistert zal niets goed over zichzelf te horen krijgen" voor ogen. Ik weet dat ik me vreselijk rot voel als ik iets naars over mezelf zou lezen. Maar ik ben wel verschrikkelijk nieuwsgierig. Dus naja... Ik wee het niet