Echo 7 weken, geen hartslag

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Ddana, Nov 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ddana

Ddana Actief lid

Oct 27, 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    Wat een chaos in mijn hoofd! vandaag een echo gehad bij (volgens de berekening..)7 weken 3 dg. Er zit een vruchtzakje en een vruchtje maar de afmetingen zijn voor 6 weken en 1 dag ... en geen hartslag.
    Volgende week weer voor een volgende echo maar grootste kans dat het niet goed is tenzij mijn eisprong een bokkesprong heeft gemaakt ?!?

Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad was al erg bang voor slecht nieuws maar nu weet ik eigenlijk nog niets... niet echt tenminste ... als ik me dwaas reken en het in de extremen zoek.. dan zou het nog goed kunnen zijn maar hoe moeilijk maak ik het mezelf om me daar aan vast te houden .... zucht... en heel hard vloeken lucht ook al niet op!!

Geen druppel bloedverlies, bandenpijn, gevoelige borsten en ik zou haast en katheter willen zo vaak moet ik plassen vandaag ... dat is dan ook niet eerlijk ... wel de lasten maar niet de lusten...

weet gewoon ook ff niet wat ik met mezelf aan moet en zie op tegen de komende week :(:x:(

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik hoop echt dat het gewoon te vroeg was... heel erg veel succes en een dikke knuff, vreselijk zo een onzekerheid :(

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Heej meid,

Wat vervelend van je eerdere miskraam!
    Weet je wanneer je precieze eisprong geweest is?
    Wil je geen valse hoop geven maar een vriendin van mij was ook 1week terug gezet en er was niet eens een vruchtje te zien..helemaal in paniek!
    1week later zat er wel een vruchtje met kloppend hartje.

Je eisprong kan iets later zijn geweest en daarbij kan het zijn dat het zich niet snel genoeg heeft ingenesteld en dan kun je inderdaad 1week minder ver zijn.
    Ik ga hard duimen dat alles gewoon goed is!!
    Sterkte met wachten..*knuffel*

4. Ddana

Ddana Actief lid

Oct 27, 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    Nee dat weet ik niet helaas ... we wachten en wachten en ik ben alvast op zoek naar tijdverdrijf voor de komende week

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dat is dan wel fijn en hoopvol!
    Omdat je het niet weet kan het dus zijn dat je eisprong later is geweest èn Mss wel een late innesteling...dan zit je al gauw 1 tot 1,5 week ernaast;)
    Ik duim gewoon met je mee;)

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Sluit me hier bij aan. Duimen draaien hier ook!

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Geen leuke eerste ontmoeting, maar hopelijk te vroeg, en doet je kleintje het gewoon op z'n gemakkie! Ik duim!

Share This Page