Met 25wk 1000 gram, met 30wk 1880 gram. Dit was ruim aan de maat maar vanmorgen was de groei weer aardig gewoon 32wk 2170 gram
Bij mij is niet echt een gewicht gezegd... maar ik weet dat mijn kleine wat achter ligt in groei. Morgen krijg ik een uitgebreidere groeiecho voor de zekerheid. Kan dan dus wel wat meer zeggen.
Pfoe... gewicht van onze kleine met 27 + 6 weken is nog geen kilo... terwijl het ongeveer 1200 gram moet zijn. We worden daarom voor nu overgenomen door de gyneacoloog en moeten de komende 2 weken 3 x per week naar het ziekenhuis voor onderzoek. Bah.... maar goed alles voor de kleine!
Hier vandaag weer groeiecho gehad, vanwege te klein hoofdje. Nog steeds is het hoofdje onder de curve, en beentje was nu ook iets teruggelopen, zat nu ook onder gemiddelde. Enige was de buikomtrek wat gelijk liep met zwangerschapsduur. Ons kindje zit nu op 627 gram. Ook een kleintje dus.
Hier was de kleine gisteren 1377 gram bij precies 30 weken. Echoscopist zei dat het een heel normaal gewicht is.
@27 weken precies 1070gr Onze kleine uk loopt wel achter in de groei maar niet met haar gewicht...nu aankomende 2 wkn meer rust nemen om te zien of rust de groei en aanmaak vruchtwater bevorderd...over 2 wkn weer uitgebreide extra controle. Ieder kleintje groeit op zijn of haar tempo als er niets over gezegd wordt je niet druk maken Geniet van je zwangerschap