Mijn zoontje bij de geboorte 2970 gram...en bij 3 maand 6790 gram Dus goed aangekomen! Beetje té goed zelfs
Mijn dochter woog bij de geboorte 3230gr en vandaag, met 3 maanden+ 2 weken woog ze 5380 en was ze 59,5 cm lang.
hey mijn zoontje is geboren met 41 en 1 dag(wist dat hij al groter zou zijn) geboorte 4370 en 53 cm vanmorgen ongeveer 2,5 maand 6280 gram en 62 cm en hoofd omtrek 42,2 en ligt allemaal boven t gemiddelde maar niet te dik zei ze dus
Vanochtend 3 maanden afspraak bij CB gehad. Dochter weegt nu 6490 gram, 63 cm. Bij geboorte (40+6) was ze 4385 gram en 54 cm.
Ons meisje, Isabella, woog bij geboorte 3655 gram (41 wkn + 3 dgn) en met 2 maanden 5120 gram. Volgende week naar het CB. Ben benieuwd, want ze voelt zo zwaar, wanneer ik haar til!
Nou als ik al jullie antwoorden zo lees, is het gewicht van ons kindje dus redelijk normaal voor 3 mnd, was even bang dat ons liefje te dik was, aangezien ik echt spekarmpjes en beentjes zie . Ik weet dat een baby wat mollig mag zijn, maar bij de polsen zitten hele knepen doordat armpjes/handjes zo dik zijn. Hebben jullie baby's dat ook? Een soort Michelinpoppetje, haha!
Onze dochter is nog geen michelinmannetje maar heeft wel van die hamsterwangen en ook van die plooien bij de polsjes en van die spekdijen...ach het mag hoor, ze is gezond en zit prima op de groeicurve. En als ze op den duur gaat lopen dan zal het er wel af gaan. Ik zou me als ik jou was zeker geen zorgen maken!
mijn dochtertje woog bij de geboorte 3245 gram bij 51 cm en nu weegt ze 5370 gram bij 62 cm ze is tussendoor ook nog 1x ziek geweest waardoor ze 250 gram verloor in 2 dagen tijd ong, ze zit vanaf begin af aan net onder het gemiddelde. wel heeft ze ook van die hamster wangetjes en plooitjes bij dr polsen en lkkre spekbeentjes dus het zal wel goed zijn
Mijn dochter is nog geen drie maand, duurt nog anderhalve week. Bij de geboorte 2760 gram bij 48 cm en eergister 4960 gram bij 57 cm.
Onze zoon woog bij zijn geboorte 2820. (3,5 week te vroeg geboren) weegt nu 5170. maar moet 23 jan 3 maanden worden gr karin