Pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lisanne123, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Gister stapte ik over me vriend heen ik wou namelijk aan de andere kant liggen . Toen ik over hem heen stapte .. Auwww hoe leg ik dat nou uit . Een pijn tussen me benen dus echt in me ding zeg maar . Auwwauww ik schrok echt kon ook niet meer goed me been terug doen leek alsof ik uitscheurde van voor naar achter :eek: voel het nu in me spieren daar net tussen me lies en me ding in en dat loopt zo naar achter , naar me billen zeg maar :eek: . lopen is dus wat lastig .

Ik denk misschien een verekte spier/pees . Dat scheur gevoel kan toch niks met me kindje , vliezen , placenta of baarmoeder ofzo te maken hebben ? Er komt niks geks uit geen bloed of vruchtwater ofzo .
    En kan nu lastig lopen en voel dat echt aan de buitenkant zeg maar .

Wat denken jullie :p . Noodgeval of gewoon vervelende pijn door iets verekt te hebben ?

Als ik stil lig voel ik er niks van alleen als ik loop .

2. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ik zou voor de zekerheid even de VK bellen.. maar echt een noodgeval lijkt het me niet als ik het zo hoor. Maar even naar laten kijken is altijd fijn toch, voor je gemoedsrust? :)

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Kawaii , dankje voor je geruststellende woorden . Ik moet zo toch naar de gyn dus zal het zeggen . Maar had een hoop vragen en omdat er meestal echt maar 10 min tijd is ze hebben echt haast . Vroeg ik me af of dit gevaarlijk is of kan zijn :p . Maarja zal inderdaad gewoon verrekt zijn kan me niks anders bedenken .

Iemand wel is hetzelfde gehad Toevallig

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Neem gewoon je tijd bij de gyn en ga niet weg voordat je je vragen heb kunnen stellen. Dan loopt hun spreekuur maar een keertje iets uit.

Deel Deze Pagina