Oke de titel zegt het al... Ben pas 27 weken zwanger en loop nu vaak al te zuchten en te steunen.. En dan vooral in bed met omdraaien, opstaan etc. Voel me een soort zeekoe (niet alle dagen hoor, maar vandaag wel even)! Oja en mn schaambotje doet pijn. Ik dacht dat dat pas kwam vanaf een week of 35.. Zo dat is eruit!!! Even fijn klagen.
ja hoor, klagen mag! hier hetzelfde, BI, maagzuur, voel me ook echt een zeekoe (pff..wat en kilo's!!) en doooooooodmoe! Wat betreft je pijnlijke schaambotje, overleg dat even met de VK, is goed mogelijk dat het met je bekken te maken heeft en dan is een verwijzing naar de bekkenfysio wel erg aan te raden!!
Klagen mag en daar kan niemand een oordeel over geven. De 1 heeft het eerste trimester al last van het bekken en pijn bij het lopen etc, de ander nooit. Ik ben nu bijna 33 weken en stond van het weekend nog op het platte dak (dakkapel moet geschilderd) en heb planten uitgegraven in de tuin. Niet dat ik hier stoer over wil doen, maar dit om even aan te geven dat er geen maat is. Dus als jij last hebt, dan is je klagen terecht.
tuurlijk mag je klagen meid ik ben ook al goed bezig, heb net ook een topic geopend eerste maanden misselijk geweest, toen hele erge vermoeidheid en nu dus last van verdrukking tegen mn longen ppfffff wel ff fijn als je ergens kunt klagen bij mn eerste ook wel misselijk en moe geweest maar veel minder
Zeuren is niet aan een bepaalde week verbonden. De een heeft het nu eenmaal wat eerder zwaarder dan de ander. Ik heb sinds deze week ontzettend last van de bekende kwaaltjes, dus vanaf nu ben ik ook een zeur, haha! Ik heb last van maagzuur, mijn rug doet zeer, heb last van mijn bekken, slapen gaat lastig, buik zit in de weg en ben ontzettend moe. Af en toe is het heerlijk om te zeuren. Succes met je kwaaltjes
hier al serieuze bekkenklachten hoor, ik zucht me helemaal rot als ik van de bank omhoog probeer te komen Verder gaat het leven gelukkig nog relatief normaal door, en flink klagen helpt eigenlijk best wel goed bij het volhouden, maar ik ben kennelijk gewoon niet gemaakt voor zwanger zijn ofzo
Ja hoor zeuren mag ook in de 27ste week! Ik ben nu 35 weken en ik merk dat het hier per dag verschillend is.... de ene dag kan ik amper lopen en ben ik heeeeel moe, terwijl ik me de volgende dag best wel weer ok voel! Met slapen hetzelfde verhaal, als mijn vriend in de nacht zit slaap ik bijna niet en heb ik overal last van, tig keer plassen etc. Nu is hij 2 nachten thuis geweest en heb als een blok geslapen!!! Ik hoop dat het bij jou niet alleen maar zwaarder word maar dat je er ook leuke dagen en goeie nachten tussen krijgt!
Hier is het zuchten en kreunen sinds een week begonnen. En dan met name als ik een dag heb lopen klussen, schuren en schilderen en daarbij bv op de grond heb gezeten. Ow en omdraaien in bed kost ook nogal wat moeite ja. Gelukkig hoorde ik bij de zwangerschapsgym laatst heel veel meiden zuchten en kreunen toen we op een matje moesten gaan zitten haha. Gaf een goed gevoel dat ik niet de enige stijve hark was.
hier ook al gekreun en zuchten,en ben nog geen 26 weken zwanger,wel heb ik flinke bekkeninstabiliteit en een hele grote toeter ook ligt mijn meisje al zo'n 4 weken voor in groei,dit is mijn 3de kindje en met een puber en kleuter in huis is het ook best pittig.dus klagen mag meid. Moet je mannen eens horen als die ziek zijn lol.
Klagen mag hoor en lucht vaak lekker op Tot nu toe ga ik de zwangerschap fluitend door.. Heb geen grote lichamelijke klachten.. Maar vandaag trapt ze constant tegen mn blaas aan (dat je denkt, shit ik pies in mn broek) en ben het dan even zat.. Om zoiets kleins kan ik me op sommige dagen/moment even heeeel zielig vinden
O, heel herkenbaar. Ik betrap mezelf er de laatste week / twee weken ook steeds meer op dat ik loop te zuchten en te kreunen en in 9 van de 10 gevallen is dat tijdens het omdraaien in bed of het opstaan. Het stomme is dat ik niet eens zo'n dikke buik heb (als ik mijn jack aan heb, zouden mensen die mij niet kennen best kunnen denken dat ik gewoon een beetje een buik heb en de meeste mensen kijken verbaasd als ik zeg dat ik al zes maanden ben). En van dat schaambotje heb ik idd ook al anderhalve maand last... Ik moet zeggen dat ik zwanger zijn echt hevig onderschat heb. Ik dacht "ik heb een gezond lijf en ben wel wat gewend, dat doe ik er ff bij". Nou, mooi niet! Ik vind dit trouwens wel een bijzondere tijd. Het is niet zo dat het echt al zo ver is, maar het gaat nu wel opschieten! In het begin vond ik het eindeloos lang duren en nu heb ik het gevoel dat het toch al redelijk dichtbij komt. Heb jij dat ook?
Klaag gerust Hier begint het na weken overal pijn juist weer beter te gaan , ik ben nu ruim 32 weken dus er is hoop
Nou je bent niet de enige,, ik zucht en steun onwijs! Schrik er soms zelf van haha. Anderen ook, heb ik visite begin ik te zuchten..denken ze dat het vanwege hun is..oeps Slapen is voor mij ook niet zo super meer, omdraaien is maar wat lastig..dacht ook dat dat pas veel later zou zijn.. Wel fijn om te lezen dat anderen het ook hebben haha, want dacht al dat ik aan het zeuren was
Ik voel me net als jij en vooral in bed. Daarom ben ik nu gaan zwemmen... Zeekoeien horen tenslotte ook in het water DAT IS FIJN!!!! Oh wat heerlijk om met dat dikke lijf even gewichtsloos te zijn. In het water kan ik me vrij bewegen en allemaal rek- en strekoefeningen doen die ik normaal echt niet meer kan. Heerlijk een uurtje poedelen in warm water... Baantje trekken en dan weer even een strekoefening enzovoort.. Ik ging zwemmen om mijn conditie te verbeteren maar ik nu ga ik iedere week om me even gewichtsloos te voelen. Ik kan het iedereen van harte aanraden.
hoi, Klaag er vrolijk op los ik begin het ook zat te worden en ik moet nog 12 weken. Heb zelfs al overlegt met de vk of ik niet met 38 weken al ingeleid kan worden. Nou ligt ze nu nog steeds in een stuit dus het is afwachten. Maar klagen kan echt opluchten.
Ben gelukkig niet de enige!! Moet wel zeggen dat het de ene dag fantastisch gaar en de andere Pfff.. Echt dat draaien in bed slaat helemaal nergens meer op hier hahaha!