Dames, Vigo heeft steeds valse kleuren op zn wangen en knauwt de hele dag op zijn duimpje en vingers, ook is hij zo nu en dan wat huilerig, kwijlt hij veel en heeft hij spuitluiers. Als hij een poepje laat zit zn luier vol en het ruikt erg zuur. Kan hij nu al tandjes krijgen? Ik kan het niet zo heel goed zien maar volgens mij zie ik niets bijzonder ........
Tja, uitzonderingen bevestigen de regel. Dus het kán altijd. Ik moet alleen zeggen: Bij beiden kinderen hadden we ook vaak allerlei overduidelijke symptomen en dan kwam er tóch nog niets aan. De ontwikkeling van de speekselklieren zorgt ook wel voor dingetjes als kwijlen en veel kauwen, maar verder? Afwachten helaas. En je kindje lekker vertroetelen..
Zou kunnen. Gewoon je knul goed in de gaten houden. Wie weet Mijn zusje is geboren met een tandje... Heel bizar!
Mijn dochtertje kreeg haar eerste tandje toen ze net geen 6 weken was en nummer twee was met 10 weken door. Ze is inmiddels ruim 8 maanden en heeft 8 tanden. Het kan dus absoluut Hier trouwens bij de eerste twee tandjes totaal geen symptomen behalve dikke bulten op de plek waar de tandjes doorkwamen.
Ja, dat kan. Onze beide meiden begonnen met 4 maanden tekenen te vertonen dat er tandjes kwamen. De oudste had vervolgens de eerste met 5mnd1wk, de jongste met 4mnd3wk. Ze doen er erg lang over, dus op het moment dat er hier spuitluiers komen enzo, kan ik aan het kaakje vaak nog niets voelen, maar dan is er dus wel al wat in aantocht Maar net zo goed kunnen dit soort symptomen natuurlijk ook wijzen op een griepje ofzo... Je weet het met baby's meestal pas zeker als alles achter de rug is weer