sjaak woog met ca 7mnd net geen 8 kilo (ik kreeg 40 gram terug ). hij volgt qua lengte en gewicht exact het gemiddelde groeilijntje.
Isabelle is pas 5,5 maand, maar die weegt nu 6200 gram. Die zal met 7 maanden denk ik rond de 7 kilo zitten (misschien iets meer). Milan woog met 7 maanden 9 kilo.
Danique woog met 2 maanden bijna 6 kg, met 6 maanden 8,2 en met 8 maanden 8,5. Ik denk dat ze nu zo'n 9,5 kg weegt.
Ik denk dat je zo ie zo ook moet kijken naar de lengte van kindjes. Onze 'kleine' vent woog ook 6,2 kg met 2 maanden, maar was daarbij ook 63 cm. Inmiddels is hij 9,5 maand en is hij vorige week gewogen en was hij 11 kg, maar ook 78 cm. Volgens de CB-arts zitten lengte- en gewichtslijn keurig in verhouding.
Hihi, als je dat al zwaar vind met 2 maanden. Hier 2 kindjes die met 2 maanden allebei een dikke 7 kilo wogen. Ze wogen bij de geboorte allebei ook 5 kilo, dus was niet bepaald gezond geweest als ze veel minder hadden gewogen met 2 maand. Met 7 maand wogen ze beide rond de 9,5 kilo.