Hoi Mijn dochter drinkt steeds minder, nu is ze ziek en drinkt nauwelijks. Volgens cb geen probleem behalve als urine donker kleurt, maar ik maak mij toch beetje zorgen. Glasje melk geweigerd, vijf slokken uit tuitbeker. In grote glas gedaan en verschillende aanmaak geprobeerd maar ze wil niet. Gisteren alleen een fles op van 200cc. Wat kan ik doen? O ja fruit wil ze ook niet, wel net een bak vla op. Hoe zie je nou dat ze uitdrogen?
ingevallen oogjes, geen plasjes, als je een stukje huid op de hand pakt en dit omhoog blijft staan.. ik zou het goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd langs de ha gaan. probeer zo vaak mogelijk water aan te bieden (alle beetjes helpen). Hoe oud is ze? misschien een keer diksap proberen of ijsjes maken van water en fruit?
Een spuitje pakken en het zonder naald in haar mondje spuiten. Dat doen ze in het ziekenhuis ook en doen wij ook. Die spuitjes kan je bij de apotheker kopen.
Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar als mijn dochter een zere keel had of heel veel last van doorkomende tanden en niets at en dronk, probeerde ik wel eens een milkshake. Lekker koud en vocht en calorieën in 1 keer. Sterkte en ik hoop dat je dochter snel weer opknapt.
Ze is een jaar, bedoel milkshake kopen, ze drinkt nu al vier dagen maar 1 flesje 180cc. Voor de rest niks, ook bijna geen eten vanmorgen 1 stukje brood van 1 cm en een lepel fruit. Ze heeft donkere kringen en beetjes plasje in luier, vrij droog. Pfff nerveus wordt ik ervan, vrijdag zei arts dat ze goed alert was dus geen zorgen, inmiddels is het zondag. WT is gemiddeld im te drinken?
200 is a 300 is inclusief zuivel, ze drinkt alleen flesje. Wat zou er dan kunnen zijn als koorts op en af gaat?
Tandjes. Kijk dat ze vrijdag er goed uit zag het is nu zondag twee dagen verder, Vla wil ze wel? Dat vaker geven. spuitje nemen en vullen met wat koud drinken. En als je het niet vertrouwd gewoon de hap bellen. Ze is nog erg jong. Wel een maar toch jong.
Ik zou zeker een afspraak maken bij de huisarts voor maandagochtend. Het kan niet goed zijn als ze al zo lang zo weinig vocht binnen krijgt. Heb je al geprobeerd of ze joghurt wil of fruit waar veel water in zit (meloen etc)?