Wat is dit toch, nog steeds zwangerschapshormoontjes? :(

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jucade, 17 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik weet niet waar ik dit plaatsen moet, dus dan maar bij gezondheid.. Ik voel mij de ene x zo gruwelijk gelukkig maar kan evengoed wel janken.. ik voel zo'n chaos in mn hoofd, ben niet te genieten (en dat reageer ik af op mn man) :cry: en daardoor voel ik me weer mega schuldig..Vaak voel ik me rusteloos, lusteloos en moe.. Soms denk ik, ik redt t allemaal niet zo en n andere x denk ik dat ik weer bergen kan verzetten.. Wat is dit toch? Zijn dit nu nog steeds de hormoontjes? Of kan t aan t spiraal liggen of wat dan ook? *zucht..*

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Klinkt echt als hormonen.. Hoelang heb je dat spiraal nu? Ik weet van mijn moeder dat ze minstens een half jaar 'van slag' is geweest na het plaatsen van het spiraal.
    Hoop dat je je snel weer de oude voelt ;)

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

Een vriendinnetje van mij had ook een spiraaltje laten zetten. Normaal is dat altijd een ongelofelijk nuchter iemand, nooit sjacho of depri maar met dat ding werd 't gewoon een heel ander meisje met huilbuien, een soort constante PMS-aanval leek ze te hebben...

Nu is het nare ding er weer uit en voelt ze zich wel een stuk beter...

Maar ik hoop voor je dat je je snel goed voelt, zo vervelend als het is om zonder reden je zo vervelend te voelen! Sterkte ermee (ook voor je man, hihi)

4. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Heb er ook last van en voor zo ver ik weet heb ik geen spiraal ;)

Je leven is natuurlijk wel heel erg veranderd sinds Justin er is. Misschien moet je de juiste balans nog vinden? Pff heb ook geen idee.

Deel Deze Pagina