welk bestek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jelle28, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelle28

    Jelle28 Bekend lid

    21 okt 2012
    703
    0
    0
    Ik ben erg benieuwd met welk bestek jullie kleintjes eten en of jullie daar tevreden over zijn?

    Mijn zoontje van bjina 2 eet al zeer goed zelfstandig met een lepel maar nu lukt het mij niet zo goed om een geschikte lepel voor hem te vinden waar hij goed mee overweg kan.

    We hadden 2 lepeltjes van de Blue Band ooit eens via de post gekregen en deze waren heel erg fijn. Helaas zijn we er 1 ooit ergens vergeten en heeft ml waarschijnlijk de andere in de prullenbak gegooid.

    Nu hebben we wel van dat zilveren bestek maar eigenlijk merk ik dat het eten daar een stuk minder goed mee gaat. Er valt heel veel naast en hij heeft moeite om de lepel op een goeie manier in zijn mond te krijgen wat hem met die andere lepels dus wel veel beter lukte.

    Heb de Blue band uiteraard een mail gestuurd of ik die lepeltjes nog ergens kon kopen maar dat kon helaas niet.

    In mijn zoektocht op internet kom ik eigenlijk vrij weinig tegen waarvan ik denk dat dit een goed alternatief zou kunnen zijn.

    Ik ben dus erg benieuwd naar wat voor een bestek jullie gebruiken en welke ervaring je daar mee hebt.
     
  2. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.079
    3.520
    113
    Mijn dochtertje eet al een tijdje hiermee van de hema, gaat prima. Zelfs het mesje is geen probleem, scherp genoeg voor het eten, maar niet te scherp voor de vingertjes ;) vind het formaat ook goed.
    Ze hebben ze ook in jip en janneke variant. Oh zie dat ze nu ook een blauwe variant hebben.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7,7 KB
      Weergaven:
      52
  3. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    wij gebruiken een gebaksvork en desert lepel... gaat hier prima, messen zijn nog niet geschikt voor onze 2 jarige...
     
  4. Jelle28

    Jelle28 Bekend lid

    21 okt 2012
    703
    0
    0
    Toevallig heb ik deze van de week ook gekocht maar de lepel is behoorlijk breed waardoor hij te veel op zijn lepel krijgt en dus de helft er naast gaat :D
     

Deel Deze Pagina