Menstruatie of niet??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MiniMe81, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hallo,

Ik hoop dat jullie me wellicht opheldering kunnen geven, want ik ben een beetje verward.
    Afgelopen maand ben ik met de pil gestopt, 13 mei onttrekkingsbloeding gehad. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen, zou donderdag 10 juni mn NOD zijn. Donderdagavond ben ik inderdaad ongesteld geworden, en vrijdag ook nog. Niet heel veel bloedverlies (bruinig/rood). Zaterdag was het alweer over. Zondag ook niks, en gisteren nog een beetje bruinige afscheiding.
    Is dit toch gewoon mn menstruatie geweest, of kan het ook iets anders zijn?
    Ik heb nog geen test gedaan.
    Alvast bedankt voor jullie mening!

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    #2 MiniMe81, 15 jun 2010
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
    Mijn vraag is of ik wellicht toch zwanger kan zijn.
    (misschien was dat niet helemaal duidelijk)

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

Het kan een zwangerschap zijn, een test doen kan je uitkomst bieden!
    Houd er rekening mee dat na het stoppen van de pil het een half jaar tot een jaar kan duren voordat je cyclus haar eigen ritme te pakken heeft. Misschien is dit weinig maar wel normaal voor jou.... Weet je nog hoe het was voor je aan de pil ging?
    Doe een test is deze negatief dan gewoon weer afwachten tot je volgende menses.

Imke

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hi Imke,
    Ik heb inmiddels gisterochtend een test gedaan, en inderdaad negatief, helaas. In ieder geval duidelijkheid, en op naar de volgende ronde.
    Bedankt voor je antwoord!

Deel Deze Pagina