Hoi dames, Heb vandaag mijn 20 weken echo gehad alles was goed.. alleen kon ze het hartje niet goed op de foto krijgen, maar dat zag er wel goed uit! En zijn niertjes kon ze niet in beeld krijgen.. apart? Maar alles was dus goed! Nu even een vraagje aan jullie... hoe zwaar was jullie kindje bij de 20 weken? Mijne 330 gram!
Hoi, fijn te lezen dat alles goed gegaan is, hoef je niet terug te komen voor de niertjes ? Bij mij woog het volgens mij iets van 317 gr maar dat was met 19 wk en een aantal dagen. Hier vind je er nog verder info over http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=94340[/url]
Nee hoef niet terug te komen... raar he.. ? Terwijl ze die niet op beeld kreeg omdat mn kleintje heel eigenwijs bleef liggen (nadat ze een paar keer hardhandig duwde)
Ja zal idd ook wel.. maar dat het weg gewuifd werd vond ik gewoon jammer! Voor haar is het een standaard werkdag maar ik heb wel heel lang naar deze dag uitgekeken (was ontzettend zenuwachtig!)
Die van mij lag ook helemaal doodstil op zn buik.Maar doordat ze gewoon met dat apparatje rondom ging kon ze het alsnog zien
Lengte weet ik niet.. volgens mij is t gewicht van mn stoere man wel goed dan En jaaa devilschase zorgen voor niks hihi maar das vaak he haha maar inderdaad.. ze had toch beter kunnen proberen? in plaats van ontzettend hard te bonken met dat ding.. heb mn ventje ook nog nauwelijks gevoeld vandaag, die is boos denk ik