De titel zegt het al. Ik heb morgen de eerste echo. Maar zie er nu toch echt tegen op. Ben zo bang dat er toch niets te zien valt. Ook vraag ik me heel erg af hoeveel het er zullen zijn (ivm clomid). Is dit normaal?
Nou geen clomid hier maar ik zag er ook elke keer (en dat is dus 3 x in mijn geval geweest) tegenop. Ik ben een beetje een piekeraar en was dus altijd bang om iets te zien wat ik niet wilde zien. Gek want als ik dan eenmaal 2 minuten lag, vond ik het eigenlijk altijd heel leuk. Heel herkenbaar dus. Misschien helpt het jou ook om je voor te houden dat het heeeeeeel vaak allemaal goed is en dat het dan echt super leuk is om naar je kindje te kijken! Veel kijkplezier!
Aan de ene kant kon ik niet wachten, aan de andere kant was ik enorm bang om te zien dat het mis was. Gelukkig was alles goed, heb bij de 1e echo gehuild van opluchting toen ik een kloppend hartje zag Vandaag had ik de 20 weken echo, weer zo´n spannen moment, en ik had weer even zenuwen. Bij de pretecho had ik die angst trouwens niet, puur omdat de kans op slecht nieuws veel en veel kleiner is. Succes en (hopelijk) veel plezier morgen!
Helemaal niet vreemd hoor! Bij mijn eerste zwangerschap had ik het wel veel minder. Toen was ik wel een beetje zenuwachtig, maar niet overdreven. Nu bij de 2e zwangerschap maakte ik me veel drukker. Zeker omdat ik van dichtbij wat nare dingen heb meegemaakt. Beetje spanning hoort erij hoor. Ik ben nu 32 weken zwanger en dan heb je weer hele andere dingen waar je tegenop ziet of waar je zenuwachtig voor bent ! Ik hoop op veel kijkplezier en geen gekke dingen. Vergeet niet te genieten he?!
heel herkenbaar hoor. Heb nu 2 x goede echo gehad maar moet woensdag weer naar de vk (denk hartje luisteren) en ben alweer een paar dagen behoorlijk zenuwachtig... Hoort erbij denk ik..
Is idd heel herkenbaar. Ik mocht 3 weken terug ook voor de echo en was heel erg zenuwachtig, maar alles was goed gelukkig. Nu a.s. vrijdag weer en toch ben ik ook weer zenuwachtig. Er zijn vast heel veel meiden die het herkennen . Heel veel suc 6 morgen en hopelijk is alles gewoon goed. Zal voor je duimen! Laat je weten hoe het is gegaan? Dikke knuf Liena..
En dat gevoel blijf je houden! Ik zat ook in de mmm (ook clomid) en heb bij 6 weken 2 dagen 8w2dgn en zelfs met de 20 weken echo, terwijl ik al een dikke buik begon te krijgen en het al voelde, zoiets van, ooow zolang het hartje maar klopt... In ieder geval veel succes morgen!
nou ik mag je de hand schudden! Ook morgen de eerste echo en ik heb de zenuwen er ook flink voor! Hoe laat mag jij? Wij om 14.50.. bibber bibber!
Nyncke en Dinky, heel veel suc6 vandaag en vooral hoop ik dat jullie er ook wat van genietenen plezier aan zullen beleven wanneer jullie de kleine straks op de monitor zien. Duim voor jullie meiden, dat alles goed mag zijn! Dikke knuffel Liena..............
Bedankt voor jullie lieve woorden. Deze wil ik jullie niet onthouden: Alles is goed, hartje klopt en mag over twee weken weer terug
Nynke, maar dat is toch geweldig! Heel gaaf hoor. En nu lekker gaan genieten he ? Gefeliciteerd! Dikke knuf Liena... Nu nog wachten op de uitslag van Dinky, DUIM, DUIM
wat een mooie echo ik heb de mijne ook vandaag gehad, en zag het hartje al goed kloppen ben zo blij dat het er goed uitzag, want ik was idd toch ook wel erg zenuwachtig. over 3 weken mag ik weer. ook zei ze dat er nu nog maar 3 % kans is dat het mis gaat.
Ook bij mij goed nieuws! We hebben heel duidelijk het hartje zien kloppen! Het was een heel gedoe, want we moesten heel lang wachten voordat we aan de beurt waren, toen bleek dat degene die de echo's moest doen dit helemaal was vergeten .. zit je daar met een volle blaas te wachten pffff! Maar, het was het wachten echt waard, wow wat was ik zenuwachtig, maar ze had echt binnen een paar seconden de kleine gevonden en zei dat het er erg goed uit zag en dat de termijn die ik zelf aanhield heel aardig in de buurt kwam bij wat zij had opgemeten. Ik heb de echobeelden nu als een soort sheet meegekregen, maar ik moet nog even kijken of en hoe ik dat kan scannen . Al met al, superblij hier! Ook voor de andere 2 die vandaag mochten kennismaken met hun wondertje gefeliciteerd